فیضی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

با كشف 7 فقره سرقت در رودبار، سارقان سیم برق دستگیر شدند.

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 ژوئن 2019 | 05:49 ق.ظ
با كشف 7 فقره سرقت در رودبار، سارقان سیم برق دستگیر شدند. درفک خبر/فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري سارقان حرفه‌اي سيم برق و كشف 7 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق در سطح شهرستان رودبار شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان […]

درفک خبر/فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري سارقان حرفه‌اي سيم برق و كشف 7 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق در سطح شهرستان رودبار شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران انتظامی كلانتري ” رستم آباد ” در حين گشت‌زني به يك دستگاه خودوري پرايد سواري مشكوك شده و آن را متوقف كردند.
وی بیان داشت: در بازرسي از اين خودرو تعدادي ابزار سرقت سيم برق از قبيل دريل دستي، قيچي، سيم چين و غيره و مقدار 70 كيلو گرم سيم برق بصورت ذوب شده و قطعه قطعه كه بطرز ماهرانه‌اي در قسمت درب و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود كشف شد.
فيضي با بیان اینکه متهمان به 7 فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند تصریح کرد: در بررسي به عمل آمده مشخص شد راننده 41 ساله و سرنشين خودرو خانم 72 ساله از سارقان سابقه دار و داراي سابقه سرقت و حمل موادمخدر هستند.
سرهنگ فيضي اظهار داشت: در بررسي فني پليس، متهمان به سرقت‌هاي متعدد در ديگر شهرستان‌هاي استان و استان همجوار اعتراف کردند و ادامه دادند که حدود سه ماه است كه در حال حركت از مسير آستارا به كرج هستند و در نقاط خلوت مسيرها اقدام به سرقت سیم برق مي‌کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار با اشاره به اینکه پیگیری در خصوص سرقت متهمان در شهرستان‌ها و استان‌های همجوار ادامه دارد خاطرنشان كرد: سارقان دستگير شده با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار