خبر خوش کریمی؛

فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری فوتبال در رستم آباد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آگوست 2018 | 19:27 ب.ظ
فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری فوتبال در رستم آباد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید درفک خبر فاز اول استادیوم پنج هزار نفری رستم آباد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید   خبر خوش کریمی مدیر عامل شرکت تجهیز، نگهداری و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان: فاز اول استادیوم پنج هزار نفری رستم آباد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید فاز اول […]

درفک خبر

فاز اول استادیوم پنج هزار نفری رستم آباد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید

 

خبر خوش کریمی مدیر عامل شرکت تجهیز، نگهداری و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان:

فاز اول استادیوم پنج هزار نفری رستم آباد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید

فاز اول استادیوم پنج هزار نفری رستم آباد تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید مهندس کریمی مدیر عامل شرکت تجهیز، نگهداری و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از استادیوم ورزشی و همچنین سالن چند منظوره خانه مادر و کودک رستم آباد بازدید نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، در این بازدید مهندس کریمی از بهره برداری از استادیوم ورزشی شهر رستم آباد در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد. وی بیان داشت:

در راستای وظیفه ای که در زمینه احداث اماکن ورزشی داریم در شهرستان رودبار و شهر رستم آباد حاضر شده ایم تا در خصوص پیشرفت و اتمام پروژه استادیوم پنج هزار نفری این شهر تصمیمات جدید و روند رو به جلویی داشته باشیم. وی ادامه داد: متاسفانه بدلیل مشکلات اعتباری و اجرایی روند ساخت و ساز این استادیوم زیبا طولانی شده که در این خصوص اصرار وزیر محترم ورزش و جوانان که فاز یک این مجموعه شامل: زمین چمن، نور، رختکن، سرویس های ورزشی و سکوی تماشاچیان برای ۱۰۰۰ نفرتا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت تجهیز، نگهداری و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود:

در این بازدید تصمیماتی خوبی اتخاذ شده که یقینا اجرایی خواهد شد و مردم و جوانان عزیز استان، شهرستان و علی الخصوص مردم خوب رستم آباد از این استادیوم بهره مند خواهند شد. کریمی ادامه داد: تلاش داریم فاز اول تا دهه فجر انجام و ما بقی حتما تا پایان سال آینده با تزریق اعتبارات ملی انجام خواهد شد. وی خاطر نشان نمود: برای اتمام فاز اول استادیوم ورزشی رستم آباد بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از کمک های اعتباری توسط دکتر سالاری استاندار گیلان برای ادامه روند اجرایی استادیوم ورزشی رستم آباد خبر داد و افزود:

با کمک اعتبارات استانی سرعت عملیات اجرایی استادیوم ورزشی رستم آباد دو چندان و در زمان معین و متری نسبت به مدت مشابه این پروژه بزرگ ملی به اتمام و بهره برداری خواهد رسید. در این بازدید، مهندس حجت شعبانپور معاون امور عمرانی استانداری، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، مهندس پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، بازیار رئیس اداره ورزش و جوانان و دکتر طاهر رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رستم آباد حضور داشتند.

 

 

 

✏روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان رودبار

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار