محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار:

در سال جهش تولید سیمان خزر افزایش تولید خواهد داشت

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 17 آوریل 2020 | 18:06 ب.ظ
در سال جهش تولید سیمان خزر افزایش تولید خواهد داشت به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جمع مدیران سیمان خزر لوشان گفت؛ در سال جهش تولید، سیمان خزر افزایش تولید خواهد داشت. وی افزود؛ بعد از تعیین دو محصول کشاورزی زیتون و کلزا، در صنعت هم افزایش تولید سیمان خزر از جمله اهداف جهش تولید است. ضیایی با قدردانی […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جمع مدیران سیمان خزر لوشان گفت؛ در سال جهش تولید، سیمان خزر افزایش تولید خواهد داشت.
وی افزود؛ بعد از تعیین دو محصول کشاورزی زیتون و کلزا، در صنعت هم افزایش تولید سیمان خزر از جمله اهداف جهش تولید است.
ضیایی با قدردانی از تدابیر مدیران سیمان در برنامه ریزی افزایش تولید سالیانه سیمان خزر به حدود یک میلیون و دویست هزار تن گفت؛ برای نیل به این هدف مهم باید تلاش و همت نمائیم.
فرماندار موانع داخلی و بیرونی شرکت سیمان خزر را برای افزایش تولید یادآور شد و گفت؛ در خصوص موانع بیرونی شرکت سیمان خزر همه دستگاههای مرتبط اداری موظفند برای دست یابی به جهش تولید که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است همکاری لازم را داشته باشند.
ضیایی سیمان خزر را از جمله برندهای شهرستان رودبار برشمرد و خاطر نشان کرد؛ نظر به اهمیت افزایش تولید در این شرکت، گزارش مستمر فصلی از روند پیشرفت امور را احصاء می کنم.

دکترجمالی نماینده مردم شهرستان رودباردر مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای مدیران مجتمع سیمان خزربا تبریک انتصاب به سرپرست سیمان خزر گفت: با توجه به توان و سبقه گذشته دکتر علی اکبری مطمئن هستیم که  در این مسئولیت مثبت عمل نموده وموفق خواهند شد تا شرکت سیمان خزر در شهرستان رودبار با یک کار تیمی بدرخشید.

سیمان خزر در گذشته  دچارمشکلاتی شده بود که به فضل خدا با همت و تلاش مدیران و کارکنان توانسته به رونق تولید برسد و در همین مدت کوتاه مدیریت دکتر علی اکبری شرکت در حوزه های مختلف ، اقدامات بسیار خوبی را به ثمر رسانده و امید است با ایجاد فضای تفاهم بیشتر،همدلی افزون تر، تقویت انگیزه و بالابردن میزان رضایتمندی مضاعف پرسنل ، گامهای موثری در سال جدید برداشته شود.
تداوم تعامل وهمفکری برابر است با رونق و شکوفایی شرکت سیمان خزر در صنعت سیمان کشور

دکترعلی اکبری مدیر عامل شرکت سیمان خزر نیز با ابراز تشکر و سپاسگزاری از نماینده عالی دولت در شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جهت ارزش گزاری به مجموعه اقتصادی سیمان خزر و نگاه مثبت به این مجموعه با شرکت در جلسه شورای مدیران به بیان اهداف شرکت برای جهش تولید در سال 99 و سیاستهای آتی و بیان راهکارهای گریز از مشکلات احتمالی و موانع فعلی کلیه واحدها در راستای جهش تولید سخن گفت و افزود: این شرکت دارای کارگران بسیار نجیب وکوشا است و ما مطمئن هستیم مشکلی که در رکود صنعت سیمان ایجاد شده است باهمیت و تلاش مضاعف همه مدیران و کارکنان و کارگران رفع شده و بر مشکلات  فائق خواهیم آمد.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر با اشاره به رکود حاکم بر ساخت وساز در کشورادامه  داد: با تداوم روند تعامل وهمفکری با اعضای شورای اداری مدیران و کارگران عزیزمی توانیم شاهد رونق و شکوفایی مجموعه بزرگ شرکت سیمان خزردر صنعت سیمان کشور باشیم.

وی با اعلام این موضوع که به دلایل و مشکلاتی در سال گذشته ، تحقق درآمد حدود 11 میلیارد تومانی محقق نشد، افزود: با پیگیری گلوگاهی وعلل عدم دستیابی به این هدف، تلاش بر این است تا برای برخورداری از بهره وری در کنار رشد اقتصادی با هم افزایی و هم پوشانی، اقداماتی با برنامه ریزی صحیح و انجام ممیزیهای و بسترسازیها در مجموعه صورت گیرد و با استفاده ازمدیریت نو و دانش، بتوانیم به نقطه هدف دست یابیم.

دکترعلی اکبری جلو گیری از افزایش سرسام آور هزینه تولید ، رعایت مسائل زیست محیطی ،روش مطلوب تحول در آموزش کارکنان با برنامه مدون در ایجاد تولید علم ، تأمین ابزار و ماشین آلات و پیدایش رقابت  را به عنوان برخی از اقدامات  درسال جدید ذکر نمود و افرود: با تدوین استانداردها و معیارهای کارا و موثر در شرکت، تهیه نرم افزارهای مشاور بهینه سازی و فعالیتهای آموزشی و آگاه سازی جامعه صنعت سیمان میتوان از روند رشد و تعالی سازمانی برخوردار شد و این نوع رفتارمدیریت سازمانی یقینا توان پیاده سازی و عملیاتی شدن جهش را از خود نشان خواهد داد.
سرپرست مجتمع سیمان خزر در پایان جلسه مدیران ، مدیریت مصرف و هزینه تولید را یکی از مباحث مهم و استراتژیک دوران مدیریت خود بیان نموده وگفت: به منظور دستیابی به تعالی و توسعه اقتصادی سازمان و دستیابی به نتایج مطلوبی در خانواده بزرگ سیمان خزرگامهای موثر و مهمی را در بهره وری تولید، حفظ محیط زیست، کاهش آلاینده های زیستی

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار