در اولین جشنواره عکس چای ایرانی

درخشش و کسب مقام نخست توسط حمیدی ،عکاس سینمای جوانان رودبار در جشنواره عکس چای ایرانی

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 15 آگوست 2019 | 08:31 ق.ظ
درخشش و کسب مقام نخست توسط حمیدی ،عکاس سینمای جوانان رودبار در جشنواره عکس چای ایرانی درفک خبر/ ابوذر حمیدی جیرنده عکاس انجمن سینمای جوانان رودبارعنوان نخست بخش دوربین حرفه ای نخستین جشنواره عکس چای ایرانی را به خود اختصاص داد . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از دبیرخانه این جشنواره در این رقابت هنری بیش از یکصد عکاس نزدیک به ۶۰۰ عکس به دبیرخانه این جشنواره […]

درفک خبر/ ابوذر حمیدی جیرنده عکاس انجمن سینمای جوانان رودبارعنوان نخست بخش دوربین حرفه ای نخستین جشنواره عکس چای ایرانی را به خود اختصاص داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از دبیرخانه این جشنواره در این رقابت هنری بیش از یکصد عکاس نزدیک به ۶۰۰ عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بودند که در نهایت ۱۰ عکس در بخش دوربین حرفه ای و ۱۰ عکس در بخش دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان عکس های منتخب از سوی داوران برگزیده شدند.

لازم بذکر است این جشنواره به همت سازمان چای کشور و با همکاری صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در محورهای باغات چای ایران، رونق تولید چای ایرانی، کارآفرینی در صنعت چای، اشتغال روستایی و زنان چایکار، چایخانه ایرانی و چای و گردشگریبرگزار شده  وعکاسان تا 15 تیرماه فرصت شرکت دراین رویداد را داشتند و این جشنواره هرساله  برگزار خواهد شد.

ابوذر حمیدی جیرنده عکاس خبرگزاری های ایلنا وایرنا می باشد که با کسب عنوان نخست تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و ۵ سکه بهار آزادی را کسب کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار