از امروز تا 10 روز آینده؛

مردم نگران نباشند؛ زمان برای جاماندگان طرح معیشتی باقی است

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 نوامبر 2019 | 15:28 ب.ظ
مردم نگران نباشند؛ زمان برای جاماندگان طرح معیشتی باقی است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: تا ظهر امروز حدود ۸۰ هزار نفر که خودشان را واجد شرایط می‌دانستند، در این سامانه اعتراض کردند. وی درباره اینکه چه کسانی مشمول این طرح هستند، گفت: دو دسته هستند، افرادی که یارانه می‌گیرند و افرادی که یارانه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: تا ظهر امروز حدود ۸۰ هزار نفر که خودشان را واجد شرایط می‌دانستند، در این سامانه اعتراض کردند.
وی درباره اینکه چه کسانی مشمول این طرح هستند، گفت: دو دسته هستند، افرادی که یارانه می‌گیرند و افرادی که یارانه نمی‌گیرند؛ آن‌هایی که یارانه می گیرند به شرطی که جزو سه دهک بالای درآمدی نباشند، می‌توانند مشمول طرح حمایتی بشوند.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت:، اما افرادی که یارانه نمی‌گیرند چند دسته هستند یا جا مانده هستند که نتوانستند ثبت نام کنند، یا انصرافی‌هایی هستند که در دوره‌های مختلف انصراف دادند یا افرادی که تا سال ۹۵ بنا به بررسی پایگاه اطلاع رفاه ایرانیان حذف شدند.
وی افزود: از ابتدای صبح امروز برای یکی از اپراتور‌های تلفن همراه اختلال ایجاد شده است که با پیگیری‌های که کردیم سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات بیانیه داد تا ساعت ۳ بعد از ظهر امروز این مشکل حل خواهد شد.
میرزایی افزود: مردم هیچ نگران نباشند و ۱۰ روز برای متقاضیان این طرح مهلت داده شده است.فرادی که از طرح کمک معیشتی بهره‌مند نشده اند، کد ملی خود را به عنوان سرپرست خانوار به سامانه #6369* ارسال کنند.

وی گفت: بعد از ۲۴ ساعت یک پیامک برای سرپرستان خانوار ارسال خواهد شد که مشمول این طرح هستند یا مشمول نشده اند؛ کد رهگیری ارسال می‌شود و از سه شنبه سامانه‌ای معرفی خواهد شد که تا ۴۸ ساعت فرصت دارند وارد این سامانه شوند؛ جزئیات آن تا فردا اعلام خواهد شد.
وی در پایان گفت: برای ۶۰ میلیون نفر این کمک معیشتی واریز شده است و ۸۲ درصد از ساکنان خانواده‌های سیستان و بلوچستان مشمول این طرح شدند و در استان تهران ۵۷ درصد مشمول این طرح می‌شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار