امام جمعه رودبار زیتون؛

افزایش ۱۵۰ درصدی کرایه رودبار-رشت در صبح روز سهمیه بندی/ گرانی مغز و استخوان مردم را دارد می سوزاند

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 15 نوامبر 2019 | 10:20 ق.ظ
افزایش ۱۵۰ درصدی کرایه رودبار-رشت در صبح روز سهمیه بندی/ گرانی مغز و استخوان مردم را دارد می سوزاند وزارت نیرو مشکل ۲۷ ساله مردم منجیل را رفع کند درفک خبر/حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه مرکز شهرستان رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهار کرد: نبی مکرم اسلام(ص) الگوی مسلمین جهان […]

وزارت نیرو مشکل ۲۷ ساله مردم منجیل را رفع کند

درفک خبر/حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه مرکز شهرستان رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهار کرد: نبی مکرم اسلام(ص) الگوی مسلمین جهان در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی، برخورد با دشمن و… می باشد.

خطیب جمعه شهرستان رودبار، با بیان اینکه یکی از ضعف های جامعه اسلامی معرفی افراد مختلف به عنوان الگو است، گفت: کسانی که اهل ذکر و روایت هستند پیامبر را باید به عنوان الگو قرار دهند.

وی، با تاکید بر اینکه برای اسلام مروج نیستیم حداقل مخرب اسلام نباشیم، ادامه داد: نباید اخلاق و رفتار در مساجد و هیئت ها بگونه ای نباشد که باعث دفع جوانان و مردم از مساجد باشد.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: دولت باید
مانع عواقب و گرانی های بعد از سهمیه بندی بنزین بشود.

وی با اشاره به عواقب سهمیه بندی در شهرستان رودبار، گفت: رانندگان کرایه خطی مسیر رودبار- رشت صبح روز سهمیه بندی ۱۵۰ درصد گران کردند.

امام جمعه شهرستان رودبار، با بیان اینکه گرانی مغز و استخوان مردم را دارد می سوزاند، بیان داشت: عده ای دهه غارت و چپاول در کشور راه انداخته اند و دست در حلقوم مردم کرده اند و از نظام و انقلاب طلبکار هم هستند.

وی با اشاره به دستگیری دانیال زاده مفسد بزرگ اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه پاسداران، از برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی حمایت کرد و افزود: محاکمه مفسدان اقتصادی فارغ از ملاحضه و حزب، جناح بندی‌ها و حواشی را خواستاریم.

حجت الاسلام سیدمحمدی جنایت های اسرائیل در غزه و فلسطین را محکوم کرد و گفت: سازمان ملل در مورد جنایت اسراییلی ها سکوت می کحد اما تا حماس چند موشک به اسرائیل شلیک می کند به دنبال اتش بس است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان رودبار، تصریح کرد: از روزی که به رودبار آمده ام جبران خسارت وارده راه آهن را مطرح کرده ام، مسئولین قول دادند ولی عمل نکردند، شهرداری ۲ میلیارد تومان طلب کار است.

امام جمعه شهرستان رودبار، با اشاره به مشکل ۲۷ ساله مردم منجیل در خصوص زمین های متصرفی وزارت نیرو، گفت: سال ۷۱ بعد زلزله ۳۱ خرداد ۶۹ زمین های مردم به تصرف وزارت نیرو درآمد و توربین های بادی در این زمین ها نصب شد.

حجت الاسلام سیدمحمدی، بیان داشت: مردم راضی به گرفتن خسارت شدند و مسئولین هم پذیرفته اند اما ۲۷ سال می گذرد و دست مردم به جایی بند نیست.

وی با بیان اینکه زمین های مردم به عنوان حق الناس است، تاکید کرد: حق ندارید چون حکومت و حاکمیت هستید حق الناس را زیر پا بگذارید.زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار