حجت السلام والمسلمین علیزاده، مدیر کل اوقاف گیلان خبر داد:

برگزاری ایستگاه صلواتی وجشن نیمه شعبان در ۱۰۰ بقعه متبرکه گیلان

F.ah.kh
تاریخ انتشار: یکشنبه 21 آوریل 2019 | 18:15 ب.ظ
برگزاری ایستگاه صلواتی وجشن نیمه شعبان در ۱۰۰ بقعه متبرکه گیلان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت‌الاسلام علیزاده، با بیان اینکه جشن نیمه شعبان در ۱۰۰بقعه استان گیلان برگزار می‌شود گفت: ۱۳مراسم از این تعداد یاد شده به صورت محوری و شاخص(هر شهرستان یک مراسم) هستند. وی افزود: در برگزاری این جشن‌ها از ظرفیت ۳۶ مبلغ بومی و ۶۴ سخنران و واعظ برجسته استانی و کشوری به عنوان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت‌الاسلام علیزاده، با بیان اینکه جشن نیمه شعبان در ۱۰۰بقعه استان گیلان برگزار می‌شود گفت: ۱۳مراسم از این تعداد یاد شده به صورت محوری و شاخص(هر شهرستان یک مراسم) هستند.

وی افزود: در برگزاری این جشن‌ها از ظرفیت ۳۶ مبلغ بومی و ۶۴ سخنران و واعظ برجسته استانی و کشوری به عنوان سخنران بهره‌مند می‌شویم.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به برگزاری ایستگاه صلواتی در ۷۲ بقعه شاخص استان، تصریح کرد: در ۲۰بقعه شاخص استان گیلان هم ایستگاه «همه واقف باشیم» با حضور مبلغان بومی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف گیلان برگزاری نمایشگاه و ارائه محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های جشن نیمه شعبان دانست و بیان کرد: به مناسبت ایام نیمه شعبان در ۲۰ بقعه متبرکه دارای ظرفیت و محیط نمایشگاهی، نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار