با حضور مسئولین شهرستان رودبار؛

زنگ روز زمین پاک در دبیرستان شبانه روزی فاطمیه بره سر خورگام نواخته شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 آوریل 2023 | 15:13 ب.ظ
زنگ روز زمین پاک در دبیرستان شبانه روزی فاطمیه بره سر خورگام نواخته شد طی مراسمی با حضور فرماندار و نماینده ولی فقیه و مسئولین ادارات شهرستان رودبار زنگ هوای پاک در این شهرستان به صدا درآمد. به گزارش پایگاه خبری درفک خبر، علی فرهی ریاست اداره حفاظت محیط زیست رودبتر با اعلام این خبر گفت: در طی این مراسم زنگ هوای پاک مشترکاً توسط نماینده ولی فقیه شهرستان، […]

طی مراسمی با حضور فرماندار و نماینده ولی فقیه و مسئولین ادارات شهرستان رودبار زنگ هوای پاک در این شهرستان به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری درفک خبر، علی فرهی ریاست اداره حفاظت محیط زیست رودبتر با اعلام این خبر گفت: در طی این مراسم زنگ هوای پاک مشترکاً توسط نماینده ولی فقیه شهرستان، فرماندار و ریاست محیط زیست شهرستان به صدا درآمد. عموپور، فرماندار رودبار در جریان مراسم اظهار کرد: موضوع محیط زیست از اهمیت خاصی برخوردار است و همه فعالیت‌ها در کشور باید به سمت حفظ محیط زیست سوق یابد.

وی افزود: متاسفانه در بسیاری از مواقع اهمیت فرهنگ سازی در معضلات و مشکلات اجتماعی نادیده گرفته می شود و هنوز کوچکترین موارد فرهنگی مانند خودداری از رهاسازی زباله در طبیعت برای ما جا افتاده نیست که نیازمند افزایش تلاش مراکز آموزشی در گسترش فرهنگ برخورد با محیط زیست می باشد.

فرهی نیز در گفتگو با این واحد خبری با تاکید بر اهمیت حفظ طبیعت ازجمله جنگل، مرتع و منابع آبی بهترین حوزه آموزشی را مدارس دانست و تاکید نمود باید تلاش شود تا این موضوع در وجود دانش‌آموزان نهادینه شود؛ هر دانش‌آموز به تنهایی حوزه اجتماعی قوی است و می‌تواند تسری‌بخش موضوع حفظ محیط زیست در جامعه و خانواده ها باشد.

گفتنی است که در این مراسم هدایایی به سه نفر از دانش آموزان برتر که به سوال مسابقه که توسط فرماندار با موضوع بازیایافت و فوائد آن مطرح گردید جواب دادن جایزه ای به زسم یادبود در راستای نهادینه‌شدن فرهنگ حفظ محیط زیست و بازیافت اهدا شد. لازم به توضیح است بنابردستورفرماندار مشابه چنين مراسمی درشهرهای توتکابن وجیرنده و منجیل رودبار و لوشان باحضور شهرداران رئيس آموزش پرورش همان شهر ونماینده محیط زیست رودبار برگزار گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار