✍پیام تبریک فرماندار رودبار ؛ بمناسبت ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 17 آوریل 2018 | 19:36 ب.ظ
✍پیام تبریک فرماندار رودبار ؛ بمناسبت ۲۹فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران درفک خبر ‍ بسم الله الرحمن الرحیم ٢٩ فروردین فرصتی برای تکریم غیورمردانی است که رشادتها، پایمردیها و ایثارگریهایشان در راه اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارآمیز و غرور انگیز است. ارتش جمهوری اسلامی ایران که با داشتن دلهای لبریز از عشق خدا و مردم و عقابان تیزپرواز هوایی، دریانوردان دریادل ارتشی، یگان های […]

درفک خبر

‍ بسم الله الرحمن الرحیم
٢٩ فروردین فرصتی برای تکریم غیورمردانی است که رشادتها، پایمردیها و ایثارگریهایشان در راه اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارآمیز و غرور انگیز است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران که با داشتن دلهای لبریز از عشق خدا و مردم و عقابان تیزپرواز هوایی، دریانوردان دریادل ارتشی، یگان های مقتدر پیاده و قرارگاه تیزبین پدافند هوایی و نیز همراهی دیگر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابل هر تند باد و توفان مقاوم ایستاده است تا هیچ اهریمنی جرأت بد دلی و بد اندیشی به کیان ایران اسلامی را نداشته باشد.
اینجانب با تبریک صمیمانه روز ارتش به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهوری و رادمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سربلندی و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم.
اسماعیل میرغضنفری
فرماندار شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار