در نشست کارگروه بوم گردی و گردشگری بخش رحمت آباد و بلوکات مطرح شد

#پیراندرخ: ⭕️دهیاران وشوراها باید به صنعت بوم گردی وگردشگری در روستاها اهمیت دهند. #قدرتی: ⭕️هیچ عوارضی جهت اجرای طرح بوم گردی از متقاضیان از سوی اداره بنیاد مسکن دریافت نمی شود. #ساغری: ⭕️افراد بازنشسته در روستاها نیز می توانند در راستای اجرای طرح بوم گردی وگردشگری تسهیلات دریافت کنند.

علیرضا رحمانی پور
تاریخ انتشار: جمعه 20 آوریل 2018 | 17:55 ب.ظ
#پیراندرخ: ⭕️دهیاران وشوراها باید به صنعت بوم گردی وگردشگری در روستاها اهمیت دهند.  #قدرتی: ⭕️هیچ عوارضی جهت اجرای طرح بوم گردی از متقاضیان از سوی اداره بنیاد مسکن دریافت نمی شود.  #ساغری: ⭕️افراد بازنشسته در روستاها نیز می توانند در راستای اجرای طرح بوم گردی وگردشگری تسهیلات دریافت کنند. اختصاصی درفک خبر ‍ 🔸نشست کارگروه بوم گردی وگردشگری بخش رحمت اباد وبلوکات با حضور اعضای این گروه ودهیاران این بخش برگزار شد. شهرام پیرانرخ بخشدار رحمت اباد وبلوکات در نشست کارگروه بوم گردی در جمع دهیاران گفت: ✅دهیاران وشوراها باید به صنعت بوم گردی وگردشگری در روستاها اهمیت دهند. ✅مردم قطعا از ایندصنعت جهت […]

اختصاصی درفک خبر

‍ 🔸نشست کارگروه بوم گردی وگردشگری بخش رحمت اباد وبلوکات با حضور اعضای این گروه ودهیاران این بخش برگزار شد.

شهرام پیرانرخ بخشدار رحمت اباد وبلوکات در نشست کارگروه بوم گردی در جمع دهیاران گفت:

✅دهیاران وشوراها باید به صنعت بوم گردی وگردشگری در روستاها اهمیت دهند.
✅مردم قطعا از ایندصنعت جهت اشتغالزایی در روستاها استقبال خواهند کرد.
✅✅باتوجه به تصمیمات دولت تدبیر و امید ،و ابلاغیه استاندار گیلان در راستای سیاست های اشتغالزایی در روستاها، باید 5 هزار واحد بوم گردی در سطح استان احداث گردد.

@dorfakkhabar
✅دهیار وشورایی که نتواند در روستای خود طرح بوم گردی وگردشگری در جهت سیاست های اشتغالزایی روستایی ارائه دهد، توجیه خوبی نیست وهمه روستاهای بخش رحمت اباد وبلوکات دارای استعداد وظرفیت اشتغالزایی مخصوصا صنعت بوم گردی وگردشگری هستند.

اوسط قدرتی،رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان رودبار در این نشست درجمع دهیاران بخش رحمت اباد وبلوکات گفت:

✅بیاییم برای پیشرفت وسهولت اجرای طرح در همه روستاهای بخش در هر روستایی هرساله 2 نفر را جهت دریافت تسهیلات معرفی کنیم،در این راستا رسیدگی به پرونده ها از سوی اداره بنیاد مسکن نیز اسانتر صورت می گیرد.
✅هیچ عوارضی جهت بوم گردی در بنیاد مسکن از متقاضی دریافت نمی شود،حتی صدور سند برای اجرای طرح،چون دولت در این راستا دست ادارات ونهادها را باز گذاشته است.

✅بخش رحمت ابادوبلوکات،بخش قوی شهرستان رودبار است و روستاهای این بخش در صنعت گردشگری وبوم گردی دارای استعداد خوبی هستند.

✅ اجرای طرحهایی که خارج از طرح هادی در روستا ها قرار میگیرند از طرف اداره بنیاد مسکن قابل پیگیری و مشکلات انها برطرف خواهد شد.

زهراساغری، رئیس صندوق کار افرینی شهرستان رودباردر نشست کارگروه بوم گردی در جمع دهیاران بخش رحمت ابادوبلوکات گفت:

✅اینک دولت بعد از تجارب موفق خود در اشتغال روستایی بر این باور است که توسعه ملی از روستاها شروع میشود و با ارائه تسهیلات ارزان قیمت عزم در حمایت از تولید و توسعه روستاها دارد ، وظیفه خطیری بر عهده دهیاران و شوراهای اسلامی است که برای عمران و آبادی روستای خود همت کنند ، جلسات هم اندیشی تشکیل دهند و برای تایید طرح متناسب با شرایط روستای خود و تخصیص اعتبار مربوطه تلاش کنند .

✅ افرادی که پیگیر امر تخصیص اعتبار در روستاهای خود بودند امسال این بستر به واسطه همان کار الگویی روستاهای اسطلخ جان و حلیمه جان برای بقیه روستاها هم مهیا شده است و ما اکنون با آمادگی و انگیزه مضاعف در انتظار اعلام آمادگی و طرحهای متناسب و در چارچوب ضوابط تعیین شده همه روستاهای شهرستان رودبار هستیم.

✅ حضور صندوق کارآفرینی امید در کارگروهها به واسطه تجربه علمی و میدانی در روستاهاست که جدای وظیفه پرداخت تسهیلات به صورت یکی از بانکهای عاملِ موجود با دعوتِ بخشدار رحمت آباد و طرحهای پیشنهادی وی از هفته آینده در روستاهای هدف بخش رحمت آباد حضور خواهیم داشت، تا با کمک خود مردم از فرصتهای پیش آمده بهتر و بیشتر استفاده نماییم.
✅افراد بازنشسته در روستاها نیز می توانند در راستای اجرای طرح بوم گردی وگردشگری تسهیلات دریافت کنند.

✅متقاضیان اجرای طرح حتما باید در موقع در یافت تسهیلات با توجه به مبلغ دریافت تسهیلات خود 20 درصد وام را اورده شخصی داشته باشند واخذ اورده از جانب بانک های عامل اجباری می باشد،ودر موقع ارائه تسهیلات کل مبلغ وام به همراه اورده کامل به متقاضی پرداخت می شود.
✅برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان پنج بانک عامل انتخاب شده است که از جمله بانک کشاورزی،صندوق کار افرینی امید،بانک توسعه وتعاون وپست بانک می باشند.

✅بوم گردی وصنعت گردشگری اولویت استان گیلان،شهرستان رودبار و مخصوصابخش رحمت اباد وبلوکات است.
✍علیرضا رحمانی پور
@dorfakkabar

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار