فرمانده سپاه شهرستان رودبار تشریح کرد؛

برنامه بسیج شهرستان رودبار در چله انقلاب اسلامی

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: یکشنبه 3 فوریه 2019 | 19:33 ب.ظ
برنامه بسیج شهرستان رودبار در چله انقلاب اسلامی فرمانده سپاه شهرستان رودبار برنامه های کمیته بسیج ستاد دهه فجر این شهرستا را تشریح کرد. پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ پاسدار جاوید فلاح، ضمن گرامیداشت دهه فجر و همچنین ایام حزن و اندوه فاطمیه، اظهار کرد: دهه فجر امسال را با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» آغاز می کنیم. وی […]

فرمانده سپاه شهرستان رودبار برنامه های کمیته بسیج ستاد دهه فجر این شهرستا را تشریح کرد.

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛

سرهنگ پاسدار جاوید فلاح، ضمن گرامیداشت دهه فجر و همچنین ایام حزن و اندوه فاطمیه، اظهار کرد: دهه فجر امسال را با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» آغاز می کنیم.
وی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: امید است دهه فجر فاطمی منشاء خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار شهرستان رودبار شود.
* دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی دستاوردهای ارزشمند چهل ساله انقلابی اسلامی است
فرمانده سپاه شهرستان رودبار به تشریح برنامه های کمیته بسیج ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان پرداخت و بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی دستاوردهای ارزشمند چهل ساله انقلابی اسلامی است.
فلاح، پرداختن تطبیقی دستاوردها قبل و بعد از انقلاب را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: نشریات، رسانه ها و خبرنگاران دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی در بخش های مختلف مورد تطبیق قرار دهند.
وی با اشاره به مطلب فوق افزود: بازخوانی دستاوردها، افتخارات و توانمندی های انقلاب اسلامی می بایست سر لوحه همه مسئولین قرار گیرد.
* برگزاری یادواره شهدای والا مقام شهرستان رودبار با محوریت شهید مدافع حرم نوید صفری طلابری
فرمانده سپاه شهرستان رودبار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید یونس حسینی رودباری اولین شهید نهضت امام راحل و همچنین شهدای والامقام شهرستان، اظهار کرد: شهرستان رودبار پیش قراول و پیشگام در نقش آفرینی پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
سرهنگ پاسدار فلاح از برگزاری یادواره شهدای والا مقام شهرستان رودبار با محوریت شهید مدافع حرم نوید صفری طلابری در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: برگزاری چندین یادواره شهدا، محافل قرآنی، مراسم ایام فاطمیه و همچنین نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های دهه فجر خواهد بود.
وی در تشریح برنامه های دیگر دهه فجر افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، افتتاح پایگاه مقاومت، کاشت ۴۰ اصله درخت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رژه کامیون داران شهرستان و.. از جمله برنامه های دهه فجر می باشد.
* برگزاری اولین همایش نقش رسانه در دوام و قوام انقلاب اسلامی در شهرستان رودبار
فرمانده سپاه شهرستان رودبار از افتتاح پروژه آبرسانی روستای ماشمیان خورگام در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: پروژه آبرسانی ماشمیان خورگام و خانه عالم که اجرای آن بر عهده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان است با حضور مهمانان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
فلاح از برگزاری اولین همایش نقش رسانه در دوام و قوام انقلاب اسلامی در شهرستان رودبار خبر داد و بیان کرد: این همایش با حضور اصحاب رسانه، مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران نشریات و سایت های خبری برگزار می شود.
وی با اشاره به درخشش مسئول بسیج رسانه در چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: بسیج رسانه شهرستان رودبار بعنوان کانون برتر گیلان شناخته شد، که این موفقیت بی شک با تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان محقق شده است و جای تقدیر دارد.
* تعداد ۵۰ مسکن محرومین در بازه زمانی کمتر از نیم سال تحویل مردم داده خواهد شد
فرمانده سپاه شهرستان رودبار از اجرای «طرح ایران یار» به منظور ارتباط بیشتر مراکز علمی و دانش آموزی با صنعت خبر داد و گفت: در این طرح دانش آموزان از نزدیک با حضور در شرکت ها صنایع، با فنون و روش های صنعتی و تولیدی آشنا می شوند.
سرهنگ پاسدار فلاح با اشاره به بهره برداری ۴۰ مسکن محرومین در سال گذشته اظهار کرد: تعداد ۵۰ مسکن محرومین در بازه زمانی کمتر از نیم سال تحویل مردم داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه ساخت هر مسکن با نام و یاد شهید مزین خواهد شد افزود: برای ساخت هر واحد مسکن محرومین مبلغ ۳۰ میلیون تومان هدیه از سوی مقام معظم رهبری خواهد بود.
* تشکیل میز خدمت به یُمن چهل سالگی انقلاب اسلامی در رودبار
فرمانده سپاه رودبار با اشاره به برگزاری اولین همایش تجلیل از شبانان و گله داران گیلان در رودبار با حضور مهمان کشوری و استانی اظهار کرد: مسئولین مطالبات به حق شبانان و گله داران شهرستان را پیگیزی و رسیدگی کنند.
فلاح از تشکیل میز خدمت به یُمن چهل سالگی انقلاب اسلامی در رودبار خبر داد و اضافه کرد: مسئولین و روسای ادارات با حضور در این مراسم به مشکلات و دغدغه های مردم پاسخ خواهند داد.
وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر افزود: مراسم های مختلف سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در رودبار برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان رودبار به دیگر برنامه های دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اذعان کرد: مراسم روایت انقلاب، اعزام گروه های جهادی برادر و خواهر به منزل خانواده های شهدا و رسیدگی به وضع بهداشت و وضعیت محیطی، ویزیت رایگان، مشاوره حقوقی رایگان و همچنین برپایی صنایع دستی و اشتغالزایی از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر می باشد.
فلاح در ادامه گفت: مشاوره رایگان طرح های نقشه برداری و همچنین آزمایش خاک و تحویل کود بین کشاورزان از دیگر برنامه های دهه فجر خواهد بود.
به گفته وی، دیدار با ائمه جمعه، خانواده محترم شهدا، برپایی نمایشگاه عکس های انقلابی، برپایی شب شعر انقلاب، برگزاری دعای ندبه، دعای توسل و زیارت عاشورا از دیگر برنامه های محوری دهه مبارک فجر می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان رودبار با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: آموزش تولید عسل و پرورش قارچ دکمه ای از جمله برنامه های محوری در حوزه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
فلاح با بیان اینکه مردم همیشه در تمام عرصه ها پیشگامی و در صحنه بودن خود را به اثبات رساندند، اظهار کرد: ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در مراسمات مختلف، از انها انتظار داریم در برنامه های دهه مبارک فجرحضوری فعال داشته باشند.دیارزیتون

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار