خانم صدیق مربی، بازیکن تیم فوتسال منجیل:

تیم فوتسال بانوان منجیل جهت حضور در لیگ فوتسال بانوان گیلان، حامی مالی ندارد.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 1 فوریه 2019 | 14:05 ب.ظ
تیم فوتسال بانوان منجیل جهت حضور در لیگ فوتسال بانوان گیلان، حامی مالی ندارد. گفتگو با مربی و بازیکن تیم فوتسال بانوان منجیل: -در ابتدا خودتان را معرفی فرمائید؟ + به نام خدا نرگس صديق هستم اصالتا منجيلی و ساكن رشت. -چه زمان و چگونه با ورزش فوتسال آشنا شدید و از سوابق ورزشی خود برای ما بگویید؟ +من از سال ٨٥ به مدت چهارسال در دو و ميدانی […]

گفتگو با مربی و بازیکن تیم فوتسال بانوان منجیل:
-در ابتدا خودتان را معرفی فرمائید؟

+ به نام خدا نرگس صديق هستم اصالتا منجيلی و ساكن رشت.

-چه زمان و چگونه با ورزش فوتسال آشنا شدید و از سوابق ورزشی خود برای ما بگویید؟

+من از سال ٨٥ به مدت چهارسال در دو و ميدانی فعاليت داشتم و قهرمان استان شدم در آن زمان دانش آموز پايه سوم دبيرستان در منجيل بودم كه برای اولين بار مسابقات فوتسال در سطح شهرستان برگزار شد و من خانوم گل آن دوره از مسابقات شدم و توسط خانم مريم روحانی كه داور رشتی در اين مسابقات بودم به استان و تيم ليگ برتری داماش معرفی شدم در واقع اولين بار بود كه پا به توپ ميشدم در آن دوره از مسابقات كه همان سال شروع ورزش فوتسالم بود.
به طور حرفه ای هم نائب قهرمانی با تيم ليگ برتری سپيدرود در لیگ کشور و مقام سومی با احرار رشت را دارم.

– از فعالیت حال حاضر خود بگویید؟
+متأسفانه به علت مصدوميت نتوانستم امسال با تيم ليگ برتری شهرداری رشت قرارداد ببندم و سعی كردم در اين مدت بيشتر به مربيگری بپردازم به خصوص مربيگری در شهرم منجيل.
انشاالله تا چند وقت ديگر مربيگری سطح يك آسيا را خواهم گرفت و الان هم دانشجوی ترم ٢ كارشناسی ارشدمديريت ورزشی هستم و به عنوان مربی بازيكن در تيم هيأت بانوان منجيل بعنوان دبير هيأت فوتسال شهرستان فعاليت دارم.
-از مشکلات و سختی های فوتسال بانوان برای ما بگویید ؟
+ در تمامی رشته های ورزشی برای بانوان مشكلات هست اما روز به روز محدوديت ها و مشكلات برای بانوان به خصوص در رشته فوتسال كمتر ميشود
زمان فعاليت من در فوتسال هيچ كلاسی برای فوتسال بانوان نبود و من روزی ٢ ساعت با تيم رشت تمرین میکردم اما خدارا شكر الان در سطح شهرستان امكانات برای دختران ما فراهم شده و فقط با كمی حمايت مسئولين به طور حتم تک تک دختران اين شهرستان حرفی برای گفتن خواهند داشت.

– از امکانات ورزشی در شهر منجیل راضی هستید؟

+ فعلا در اين ٢ سال حمايتی از مسئولین نخواستيم اما الان كه بچه ها كم كم دارند آماده مسابقات می شوند و با توجه به ٩٠٪؜ بومی بودن تیم واقعا به حمايت مسئولين شهرمان احتياج داريم به خصوص تيمی كه برای اولين بار در رشته فوتسال بانوان حضور خواهد داشت.

-میزان استقبال بانوان در این رشته چطور بوده؟

+ خدارا شكر من كه فعلا در منجيل فعاليت دارم بچه های زياد و با استعدادی استقبال كردند و مطمئنم كه تعداد زيادی هم هستند كه اميدوارم از استعدادها و تواناییهایشان به خوبی بهره ببرند.

– از چه زمانی وارد عرصه مربیگری شدید و جهت ارتقای سطح خودتان در زمینه مربیگری چه اقداماتی انجام دادید؟

+ از سال ٩٥ دوره مربيگری سطح ١ ايران را گرفتم كه جزو دو نفر برتر شدم و اسمم رفت برای مربيگری سطح ١ آسيا كه انشاالله تا چند ماه ديگر اين دوره برگزار خواهد شد.

-آیا فوتسال بانوان در سال های اخیر در شهر منجیل و شهرستان رودبار موفق بوده ؟

+ فكر نميكنم كه گذشته تيم خاصی بوده باشد اما به هر حال گذشته ها گذشته و ما بايد به موفقيت تك تك بچه ها در زمان حال و آينده برنامه ريزی كنيم.

– آیا مسابقاتی در پیش رو دارید ؟
از حریفان شناختی دارید؟

+ بله بازيهای ليگ برتر استان را در اواخر بهمن ماه پيش رو داريم كه فوق العاده تيم های قوی و ريشه داری شركت خواهند كرد و ما هنوز اسپانسری نداریم و دو هفته دیگر بازیها هم برگزار خواهد شد.
تيم فوتسال، هیات فوتبال منجيل برای اولين بار پا به اين مسابقات خواهد گذاشت اما ما اميدمان اول به خدا بعد به تلاش خودمان و مسئولین هست برای بازی دوستانه ای که دیروز بمناسبت دهه فجر با تیم تالش داشتیم به سختی به تالش رفتیم.
3بر2 بازی را واگذار کردیم اما از عملکرد بازیکنانم تقریبا راضی بودم چون برابر تیم قهرمان استان بازی کردیم و تمامی بازیکنانم از صفر، فوتسال را بامن شروع کردند و خوشحالم که خیلی زود درحال پیشرفت هستند.

-اردوی آماده سازی تیم از چه زمانی شروع شده؟

+ چون بچه ها کم سن وسال و دانش آموز هستند دی ماه درگیر امتحانات بودند اما از اول بهمن ماه تمرینات بطور جدی شروع شد.

-از مسئولین چه انتظاری دارید؟ و در حال حاضر اصلی ترین نیاز تیم بانوان چیست؟

+ تنها خواسته ما از مسئولین حمایت از این تیم بومیست. تیمی که با بچه های همین شهر تشکیل شده.
شکی ندارم اگر از این تیم حمایت شود میتوانیم با قدرت و انگیزه پا به مسابقات لیگ استان بگذاریم, قول قهرمانی نمیدهم چون تجربه اول این تیم است اما تمام سعی و تلاشمان را میکنیم و با قدرت شروع میکنیم.
تنها دغدغه من الان وجود یک اسپانسر است. همانطور که گفتم آخر بهمن ماه مسابقات سوت میخورد اما بچه های ما هنوز لباس تیمی ندارند!!
و به امید خدا شنبه قرعه کشی بازیهاست که امیدوارم با تیمهای خوبی بیفتیم.
🔴 مصاحبه_حمید طالبی منجیلی

╔════🍃🌼══╗
⚽️ @manjilkhabar ⚽️
╚═🌼🍃═════╝

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار