جبار کوچکی‌نژاد خواستار تاسیس پاسگاه ویژه بانوان در رشت شد

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 ژانویه 2019 | 12:23 ب.ظ
جبار کوچکی‌نژاد خواستار تاسیس پاسگاه ویژه بانوان در رشت شد جبار کوچکی‌نژاد اظهار داشت: درخواست ایجاد یک واحد انتظامی ویژه بانوان با کادر پلیس زن از سوی بنده به وزارت کشور ارسال شده است بنابراین در صورت تأیید این نهاد،‌ پاسگاه ویژه بانوان در شهر رشت مرکز استان گیلان دایر می‌شود. نماینده مردم رشت در مجلس گردشگرپذیر بودن استان گیلان را مورد توجه قرار داد […]

جبار کوچکی‌نژاد اظهار داشت: درخواست ایجاد یک واحد انتظامی ویژه بانوان با کادر پلیس زن از سوی بنده به وزارت کشور ارسال شده است بنابراین در صورت تأیید این نهاد،‌ پاسگاه ویژه بانوان در شهر رشت مرکز استان گیلان دایر می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس گردشگرپذیر بودن استان گیلان را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: مرکز استان گیلان مشتمل بر یک شهرستان،‌ ۶ شهر و حدود ۳۰۰ روستا است که به ‌لیل موقعیت جغرافیایی و اقلیمی در تمامی فصول سال میزبان گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور است.

 

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت شناور مرکز گیلان را در زمان عزیمت گردشگران بانوان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: با توجه به الزامات و موارد یاد شده استقرار یک واحد انتظامی بانوان در شهر رشت به‌عنوان مرکز گیلان بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

 

کوچکی‌نژاد از انجام بررسی‌، مشوت و تبادل‌ نظر‌ با فرهیختگان و صاحبنظران بومی گیلان برای ایجاد پاسگاه ویژه بانوان خبر داد و ابراز داشت: امیدواریم وزارت کشور در جهت رعایت بیشتر موازین شرعی و اخلاقی ضمن بررسی دقیق موضوع جهت راه‌اندازی یک واحد انتظامی بانوان اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی اهمیت قشر بانوان و رسیدگی با حداکثر کیفیت به موارد و مشکلات احتمالی این طیف از مردم شهرستان رشت و حفظ منزلت و جایگاه زنان در امور انتظامی را متذکر شد و افزود:‌ مطمئناً با ایجاد این واحد انتظامی در استان گیلان زمینه لازم برای نیل به اهداف و موارد یاد شده فراهم می‌شود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه درخواست مذکور نافی زحمات و عملکرد مثبت مجموعه فرماندهی انتظامی استان نیست تصریح کرد:‌ مطمئناً وجود یک مرکز انتظامی ویژه بانوان آن هم در شهر رشت از حیث تکمیل عملکرد مجموعه انتظامی استان و بهبود وضعیت فعلی بسیار حائز اهمیت است.

 

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به دیگر فواید و مزیت‌های استقرار پاسگاه ویژه بانوان به مرکزیت کلانشهر رشت اشاره کرد و افزود: ایجاد واحد انتظامی بانوان با کادر پلیس زن در دوایر مختلف می‌تواند در ریشه‌یابی و رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به نحو بسیار مطلوبی مثمرثمر واقع شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار