ادعای جالب و عجیب عضو فدراسیون

جانشین کی‌روش در تیم ملی ایران مشخص شد!

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 ژانویه 2019 | 06:51 ق.ظ
جانشین کی‌روش در تیم ملی ایران مشخص شد!   با وجود آنکه تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات جام ملتهای آسیا تاکنون نتایج مطلوبی گرفته اما انگار قرار نیست حاشیه‌ها دست از سر این تیم بردارد. امواج متلاطم اظهارات جنجالی کی‌روش و برخی ستاره‌های کم‌فروغ تیم ملی کشورمان در حال آرام‌شدن بود که امروز یکی از نزدیکان رئیس فدراسیون فوتبال به […]

 

با وجود آنکه تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات جام ملتهای آسیا تاکنون نتایج مطلوبی گرفته اما انگار قرار نیست حاشیه‌ها دست از سر این تیم بردارد.

امواج متلاطم اظهارات جنجالی کی‌روش و برخی ستاره‌های کم‌فروغ تیم ملی کشورمان در حال آرام‌شدن بود که امروز یکی از نزدیکان رئیس فدراسیون فوتبال به نام «ششگلانی»، عضو این فدراسیون مدعی شد تاج و رفقا پول برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش ندارند!

این فرد البته گزینه جانشینی کی‌روش را هم مشخص کرده و از «برانکو ایوانکوویچ» به‌عنوان سرمربی آینده تیم ملی ایران نام برده است.

فارغ از صحت و سقم ادعای این عضو فدراسیون، به نظر می‌رسد عده‌ای در چنین شرایط حساسی به جای حمایت همه‌جانبه از تیم ملی قصد دارند تا به‌وسیله اظهارنظرهای «زرد» و تبلیغاتی، نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازند و اصطلاحاً از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

قدر مسلم این‌که همه هواداران فوتبال ایران از هر رنگ و طیفی نباید به چنین خبرسازی‌های بیهوده‌ای توجه کنند و بایستی با تمام وجود به حمایت از تیم ملی در مسیر قهرمانی جام ملت‌های آسیا بپردازند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار