عطایی خبرداد؛

عطایی خبرداد ؛اسکان مسافران نوروزی در شهرستان رودبار

علیرضا رحمانی پور
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 فوریه 2018 | 18:45 ب.ظ
عطایی خبرداد ؛اسکان مسافران نوروزی در شهرستان رودبار اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان رودبار اختصاصی درفک خبر؛ رئیس اداره اموزش وپرورش شهرستان رودبار از اسکان مسافران نوروزی در 7مدرسه سطح شهرهای بخش مرکزی شهرستان رودبار خبر داد. علی عطایی در گفتگو با نشریه الکترونیکی درفک خبر در راستای ساماندهی واسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان گفت:با توجه تجربه هرساله تعداد زیادی از […]

اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان رودبار

اختصاصی درفک خبر؛

رئیس اداره اموزش وپرورش شهرستان رودبار از اسکان مسافران نوروزی در 7مدرسه سطح شهرهای بخش مرکزی شهرستان رودبار خبر داد.

علی عطایی در گفتگو با نشریه الکترونیکی درفک خبر در راستای ساماندهی واسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان گفت:با توجه تجربه هرساله تعداد زیادی از هموطنانمان در ایام نوروز به استان گیلان به مسافرت مبادرت می ورزند که شهرستان رودبار به عنوان میزبان وپیشانی استان می بایست جهت اسکان وساماندهی مسافران درشرایط وزمانهای خاص چه در حال امدن وچه رفتن مکانهایی را در نظر بگیرد.

وی بابیان اینکه ما در سطح شهرهای شهرستان جهت اسکان مسافران از مدارس سطح شهرها استفاده کرده ایم افزود:ما برای اسکان مسافران بنا به تصمیمی که در نشست ستاد اسکان شهرستان گرفته شد تعداد 7 مدرسه ودرهر مدرسه 7کلاس را در شهرهای لوشان،منجیل،رودبار و رستم اباد اماده اسکان مسافران نوروزی کرده ایم.

رئیس اموزش وپرورش رودبار با اشاره به اینکه تمامی پذیرش افراد ومسافران به صورت اینترنتی است تصریح کرد:تمام مسافران عزیز برای استفاده از مکانها واقامتگاههای سطح شهرستان جهت تکمیل ظرفیت برای هر مکانی پذیرش اینترنتی می شوند و هیچ گونه ثبت نام کتبی برای دریافت مکان اقامتی نداریم.

عطایی گفت:زمان پذیرش مسافران و اسکان انها از تاریخ 26 اسفند سال جاری اغاز وتا 12 فروردین سال 97 پایان می یابد.

وی بابیایان اینکه ما در عرصه اسکان و تهیه برخی امکانات به یاری و مساعد مسولین شهری وشهرستان نیازمندیم اظهار کرد:ماجهت اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان نیازمند مساعدت وحمایت نهادهای گردشگری،فرمانداری، شوراها وشهرداران شهرها و…. در ایام نوروز هستیم.

لازم به ذکر است که جهت کمک به اسکان مسافران در ایام نوروز یک واحد هتل اپارتمان با 8سوئیت در مدرسه دولتی ویایه رودبار به نام(اسمانسرا) با همکاری اداره اموزش وپرورش شهرستان رودبار دایر گردیده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار