فرماندار رودبار در پیامی ولادت حضرت زینب (س)و روز پرستار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 ژانویه 2018 | 15:07 ب.ظ
فرماندار رودبار در پیامی ولادت حضرت زینب (س)و روز  پرستار را تبریک گفت فرمانداررودبار:ولادت مظهرشجاعت وتجسم عینی علم وعفاف حضرت زینب(س)و روزپرستاررابه پرستاران عزیزی که باران عاطفه می بارندودستان سرشارازمهرشان گرمای زندگی رادرکالبدجامعه جاری می نمایدتبریک عرض می نمایم. (متن پیام) به نام خدا سالروز میلاد بانوی فصاحت و اعجاز حضرت زینب(س)، پرستار همه عاطفه ها و ستاره های درخشان ایمان و عفّت و همه ارزش های زخم […]

فرمانداررودبار:ولادت مظهرشجاعت وتجسم عینی علم وعفاف حضرت زینب(س)و روزپرستاررابه پرستاران عزیزی که باران عاطفه می بارندودستان سرشارازمهرشان گرمای زندگی رادرکالبدجامعه جاری می نمایدتبریک عرض می نمایم.

(متن پیام)

به نام خدا
سالروز میلاد بانوی فصاحت و اعجاز حضرت زینب(س)، پرستار همه عاطفه ها و ستاره های درخشان ایمان و عفّت و همه ارزش های زخم دیده تاریخ فرخنده باد.
بی‌تردید شخصیت نورانی و ارزشمند این ستاره پرفروغ کوثر در کنار صبر و مقاومت و تحمل مصائب الگوی بی‌نظیری برای قشر ارزشمند پرستاران است که گستره مهربانی ، عطوفت و پایبندی شان به خصایص نیکو مثال زدنی است.
اینجانب با تبریک ولادت با سعادت مظهر شجاعت و تجسم عینی علم و عفاف حضرت زینب(س)، روز پرستار را به یکایک پرستاران عزیزی که باران عاطفه می بارند و دستان سرشار از مهرشان گرمای زندگی را در کالبد جامعه جاری می نماید تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان توفیقات روزافزون را در تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید را خواستارم.
اسماعیل میرغضنفری/ فرماندار شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار