همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 15 فوریه 2018 | 11:39 ق.ظ
همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت همایشی وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت رزمندگان دوران دفاع مقدس لشکر 25 کربلا امروز در رشت همایشی با عنوان وحدت و همدلی برگزار کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از صدا و سیمای گیلان، در این همایش یک روزه رزمندگان گیلان ، مازندران و گلستان حضور داشتند. نماینده […]

همایشی وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت

رزمندگان دوران دفاع مقدس لشکر 25 کربلا امروز در رشت همایشی با عنوان وحدت و همدلی برگزار کردند.

همایشی وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمالبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از صدا و سیمای گیلان، در این همایش یک روزه رزمندگان گیلان ، مازندران و گلستان حضور داشتند.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در این مراسم یاد و خاطره ی شهدا بویژه حماسه آفرینان عملیات والفجر 8 را گرامی داشت و گفت : رشادت و جانبازی فرزندان رشید ملت بزرگ ایران در عرصه های دفاع مقدس و مقابله با گروه های تکفیری – تروریستی  ضامن اقتدار و بالندگی نظام اسلامی شده است و امروز همگان وظیفه دارند این دستاورد گران سنگ شهدا را قدر دانسته و حفاظت کنند.
آیت الله قربانی  در ادامه با بیان اینکه ولایت پذیری مرکز ثقل وحدت مردم و مسئولان است افزود : همه سلایق و گرایشات سیاسی باید با پرهیز از اختلاف ، اولویت مهم کشور را تلاش مجدانه برای خدمت صادقانه به آحاد ملت بدانند.
استاندار گیلان نیز رزمندگان و ایثارگران سرمایه نظام و انقلاب توصیف و مهمترین رسالت آنان را در شرایط کنونی ارایه ی طریق برای تسریع در روند توسعه بر محور عدالت عنوان کرد.
مصطفی سالاری مدیران اجرایی را ملزم به تاسی از رهنمودهای سازنده و دلسوزانه ی یادگاران دفاع مقدس دانست و گفت : صداقت و خیرخواهی از وجوه بارز فرهنگ ایثار و شهادت است و این مهم باید در روند تصمیم گیری های اجرایی و رسیدگی به مشکلات جامعه مد نظر قرار گیرد.
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز هدف از برپایی این همایش را تجدید دیدار رزمندگان استان های شمالی نقش آفرین در عملیات والفجر 8 عنوان کرد و گفت: سال گذشته این همایش در مازندران برگزار شد و سال آینده نیز استان گلستان آن را میزبانی خواهد کرد.
سردار محمد کسائیان از فرماندهان لشکر 25 کربلا و سرهنگ تقوا زاد مسئول مهندسی این لشکر در دوران دفاع مقدس نیز خاطرات خود را در خصوص نقش محوری این لشکر در تحقق عینی اهداف پیش بینی شده در عملیات والفجر 8 و آزادسازی جزیره فاو بیان کردند.
در ادامه از فیلم مستند مسن ترین بسیجی استان ، حاج حسن جوشن و کتاب زندگی نامه شهدای غواص و مدافع حرم گیلان رونمایی شد.
تقدیر از  جمعی از خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان های شمالی نیز از دیگر برنامه های همایشی وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال بود.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار