معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:

غیبت مشمولان دارای فرزند، مانع بهره مندی از کسر خدمت نمی شود // هر فرزند سه ماه کسر خدمت

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 11 ژانویه 2019 | 15:26 ب.ظ
غیبت مشمولان دارای فرزند، مانع بهره مندی از کسر خدمت نمی شود // هر فرزند سه ماه کسر خدمت به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان دارای فرزند در صورت اعزام به خدمت، به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر می شود و در صورتی که غیبت داشته باشند مانع بهره مندی از این تسهیلات نمی شود. سرهنگ “سید مهدی تقوی” اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:

مشمولان دارای فرزند در صورت اعزام به خدمت، به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر می شود و در صورتی که غیبت داشته باشند مانع بهره مندی از این تسهیلات نمی شود.

سرهنگ “سید مهدی تقوی” اظهار کرد: در سال های اخیر ستادکل نیروهای مسلح به منظور خوشایندسازی خدمت سربازی مشمولان متاهل، تسهیلاتی را برای آنان در نظر گرفته مبنی بر این که مشمولان متاهل در محل سکونت همسر خود به کارگیری شوند و در صورت داشتن فرزند، به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر شود.

وی  با بیان اینکه غیبت، مانع بهره مندی مشمولان متاهل دارای فرزند از این امتیاز نیست، گفت: مشمولان غایب و غیر غایب در صورت اعزام به خدمت، به ازای هر فرزند از سه ماه کسر خدمت بهره مند می شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار