گرامیداشت شهدای سواد آموزی گیلان

نخستین یادواره 3 شهید سواد آموزی گیلان امروز در رشت برگزار شد.

f.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 3 ژانویه 2019 | 12:42 ب.ظ
نخستین یادواره 3 شهید سواد آموزی گیلان امروز در رشت برگزار شد. درفک خبر؛ معاون  وزیر و رییس سازمان سواد آموزی کشور در این مراسم با  بیان اینکه  بزرگترین  خدمت  به شهدا این است که هرکس در هر مقام و مسندی ، مسئولیت  خود را به درستی انجام  دهد گفت : خدمت  به مردم و عزت و سربلندی کشور مهم ترین خواسته شهداست. آقای  باقرزاده با  اشاره […]

درفک خبر؛

معاون  وزیر و رییس سازمان سواد آموزی کشور در این مراسم با  بیان اینکه  بزرگترین  خدمت  به شهدا این است که هرکس در هر مقام و مسندی ، مسئولیت  خود را به درستی انجام  دهد گفت : خدمت  به مردم و عزت و سربلندی کشور مهم ترین خواسته شهداست.
آقای  باقرزاده با  اشاره به اینکه هم اکنون 68 هزار نفر در سازمان سواد آموزی  بعنوان  آموزش دهنده پرونده  اداری دارند  افزود : 38 هزار نفر از این افراد با این سازمان همکاری مستقیم دارند  و به سواد آموزان آموزش می دهند.
وی تصریح کرد : برای تبدیل وضعیت این تعداد آموزش دهنده 2  لایحه اواخر شهریور امسال  پیشنهاد شده شده که در صورت  تصویب  در هیات  دولت  این  طرح به زودی در کشور اجرایی می شود.
رییس  سازمان  سواد  آموزی کشور گفت : در صورتی که دولت با اجرای این 2  لایحه موافقت کند همه آموزش  دهندگان سواد آموزی باید  در آزمون استخدامی  شرکت کرده و بر اساس سهمیه بندی در آموزش و پرورش جذب خواهند شد.
آقای جهان آرای مدیر کل آموزش و پرورش گیلان هم گفت : شهدای سواد آموزی همانند دیگر شهدای دفاع مقدس از خون  پاک  خود گذشتند تا ایران و ایرانی سربلند و عزت مند باقی ماند.
حجت الاسلام یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان هم در گفت : امروز مهم ترین مسوولیت و رسالت بازماندگان سال های دفاع مقدس بازگویی و بازنشر ایثارگری های به نسل جوان است.
در پایان این مراسم از خانواده های شهیدان عبادی ، بختیاری و رضاپور فلاحتی سه شهید سواد آموزی گیلان تجلیل شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار