فرمانده نیروی انتظامی رودبار خبر داد:

كشف 2 كيلو هروئين در رودبار

f.ah.kh
تاریخ انتشار: شنبه 22 دسامبر 2018 | 19:11 ب.ظ
كشف 2 كيلو هروئين در رودبار درفک خبر ؛ فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 2 كيلوگرم مواد مخدر ازنوع هروئين در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ”حميدرضا فيضي” در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي رودبار حين كنترل تردد وسايل نقليه عمومي در محورهاي شهرستان، به سرنشين يك دستگاه اتوبوس مشكوك شده […]

درفک خبر ؛ فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 2 كيلوگرم مواد مخدر ازنوع هروئين در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ”حميدرضا فيضي” در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي رودبار حين كنترل تردد وسايل نقليه عمومي در محورهاي شهرستان، به سرنشين يك دستگاه اتوبوس مشكوك شده و دستور توقف خودرو را صادر كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران در بازرسي از كيف همراه اين مسافر 2 كيلو گرم مواد مخدر از نوع هروئين كشف كردند افزود: متهم 33 ساله براي سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در ادامه با اشاره به اين که سوء مصرف مواد مخدر به عنوان مسئله‌‏اى اجتماعى است که رواج آن در جامعه بنيان‏‌هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل مى‏كند ، گفت :اعتياد به مواد مخدر سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسيب‌زا وكجروانه در جامعه شده و ذهن خلاق را که بايد در خدمت پيشرفت و شکوفايی كشور باشند را به نيروهايي وابسته و بيمار تبديل می‌کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار