نشست صمیمی؛

جلسه هم اندیشی کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودبار برگزار شد  

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 18 دسامبر 2018 | 19:36 ب.ظ
جلسه هم اندیشی کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودبار برگزار شد    درفک خبر ‍جلسه هم اندیشی و بررسی فرصت های موجود در مواجهه با هجمه روز افزون دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار و با حضور فرمانده سپاه – ناحیه مقاومت این شهرستان رودبار برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  روابط […]

درفک خبر

‍جلسه هم اندیشی و بررسی فرصت های موجود در مواجهه با هجمه روز افزون دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار و با حضور فرمانده سپاه – ناحیه مقاومت این شهرستان رودبار برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، خشنود ضیایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار در آغاز این جلسه ضمن تشکر و خوش آمدگویی از حضور فلاح فرمانده سپاه و اعضاء شورای مرکزی کانون بسیج هنرمندان ، ادامه داد ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار افتخار دارد با عنایت به کمبود فضا و بضاعت محدود ، مجموعه کانون بسیج هنرمندان را در ساختمان اداری مستقر نموده و بحمدالله تا به اکنون این مهم ، ثمره ارزشمندی در برقراری تعامل دوسویه ، مشارکت در اجرای برنامه های مناسبتی ، شناسایی و جذب نیرو های بسیجی علاقه مند و مستعد به هنر ، حمایت از هنرمندان در حوزه های مختلف هنری و چه بسیار دیگر مولود این همکاری ارزشمند بوده است.
ضیایی ، توجه به نقش و جایگاه ارزشمند هنر و هنرمند متعهد را در ایجاد تعامل و همکاری و مشارکت در تهیه و تولید ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با هدف حفظ ارزش ها و دستآوردهای انقلاب اسلامی که با عبور از پیچ و خم های ملتهب و حساس آن در چهلمین سال عمر پر برکت ایران اسلامی که امنیت و استقلال واقعی را با حضور همه اقشار جامعه به انحاء مختلف در آن سهیم می باشند ، به ارمغان داشته است.

در ادامه این نشست هم اندیشی ، سرهنگ پاسدار فلاح فرمانده سپاه رودبار ، ضمن قدردانی از زحمات و مساعدت مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار ، این تعامل فرخنده و ارزشمند در این برهه از حساسترین سال های تاریخ انقلاب که با توجه به هوچی گری وطن فروشان پوق چی اجانب با بهره مندی از امکانات بی حد و حصرشان در تاسیس شبکه های تلویزیونی ، فضای مجازی و … با عزم و تلاشی همه جانبه ی دشمنان این آب و خاک ، وظیفه مان را در قبال معرفی صحیح و عالمانه و البته هنرمندانه از دستآوردهای انقلاب اسلامی را در حمایت و پشتیبانی از هنر ، هنرمند کاربلد متعهد از یک سو و تولیدات هنری فاخر و مانگار از سوی دیکر به بیان واقعیات و درک صحیح از فضای موجود ، به پرسشگری نسل جوان انقلاب پاسخگو باشد.
فلاح در ادامه ، هنر مطالبه گری بحق را که یکی از مهمترین دستآوردهای انقلاب اسلامی می باشد که مفهوم آن تلاش در جهت شناخت واقعی از حق خود و پی گیری آن میباشد.
فرمانده سپاه رودبار ، با اشاره به وجود پتانسیل های فراوان فرهنگی و هنری ، وجود استعدادهای بالقوه و جوانان مستعد و متعهد ، ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان را ضرورتی مهم که منجر به برنامه ریزی صحیح در تهیه و تولید کالاهای اساسی و فاخر با رویکرد به آرمان های امام راحل و ارزشهای انقلاب اسلامی با شناخت و بهره مندی از منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان خواهد شد.
در ادامه ، امیر یزدانی پناه مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودبار ، با ارایه گزارشی به تشریح عملکرد و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و درخواست مساعدت در اجرای برنامه های پیشنهادی کانون در سال جاری نمود.
در پایان هریک از اعضاء شورای مرکزی کانون بسیج هنرمندان به بیان نقطه نظرات ، مشکلات ، نیازمندی ها و پیشنهادات خود پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار