‍معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار:

۱۶آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد خودکامه است.

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: دوشنبه 3 دسامبر 2018 | 20:52 ب.ظ
۱۶آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد خودکامه است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در نشست هماهنگی مراسم روز دانشجو گفت : 16 آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد خودکامه است و در تاریخ ثبت شده است. وی با اشاره به حوادث شانزده آذر1332 […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، علی اکبر پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رودبار در نشست هماهنگی مراسم روز دانشجو گفت :

16 آذر روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد خودکامه است و در تاریخ ثبت شده است.

وی با اشاره به حوادث شانزده آذر1332 یاد و خاطره سه دانشجوی شهید را گرامی داشت و گفت: 16 آذر روز مقاومت وایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد خود کامه است که در تاریخ این سرزمین ثبت شده است.
پورعلی گفت: دانشجویان ذخایر آینده این مرز و بوم هستند و آینده کشور نیز متعلق به آنان است.
وی خاطر نشان کرد: عنصر علم و تحقیق و جوشش استعدادهای علمی و روحیه وحرکت صحیح و تقویت روحیه معنوی و نشاط در دانشجویان را پویایی دانشگاه را موجب می گردد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تولید علم در سایه آزادی آکادمیک و قانون، در خدمت گرفتن مقالات ISIدر چرخه تولید علم و فنآوری، گذر از مشکلات و شرایط موجود اقتصادی با توکل و تلاش نخبگان و دانشجویان را مورد تاکید قرار داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار