دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد:‌

بیمارستان‌های خصوصی گیلان قراردادشان را با تأمین اجتماعی لغو کردند

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: شنبه 3 نوامبر 2018 | 12:43 ب.ظ
بیمارستان‌های خصوصی گیلان قراردادشان را با تأمین اجتماعی لغو کردند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار اظهار داشت:‌ از اردیبهشت امسال تاکنون و برای نخستین بار در سطح کشور بیمارستان‌های خصوصی گیلان قرارداد همکاری خود را با سازمان تأمین اجتماعی لغو کرده‌اند و  تمام هزینه‌ها را به صورت نقدی مطالبه می‌کنند. دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد:‌ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،جمالی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار اظهار داشت:‌

از اردیبهشت امسال تاکنون و برای نخستین بار در سطح کشور بیمارستان‌های خصوصی گیلان قرارداد همکاری خود را با سازمان تأمین اجتماعی لغو کرده‌اند و  تمام هزینه‌ها را به صورت نقدی مطالبه می‌کنند.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد:‌ در حال حاضر بسیاری از بیمارانی که جهت انجام پروسه درمان خود به بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی استان گیلان مراجعه می‌کنند ناچار هستند بدون در نظر گرفتن دفترچه‌های تأمین اجتماعی تمامی هزینه‌های مربوطه را به صورت نقدی پرداخت کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس ابراز داشت: این معضل ‌به علت انباشت مطالبات پرداخت نشده و مشکلات اعتباری مجموعه دولت و وزارت بهداشت و درمان در کشور به وجود آمد در حالی‌که فشارهای مخرب آن به قشرهای مختلف مردم و بیماران مراجعه کننده وارد شده است.

جمالی به صف‌های طولانی بیماران در بیمارستان‌های دولتی گیلان اشاره کرد و گفت:‌ هم‌اکنون بیماران متقاضی انجام عمل قلب باز و یا بسیاری از موارد مشابه دیگر در مراکز درمانی دولتی استان گیلان نظیر بیمارستان حشمت رشت باید شش تا هشت ماه در نوبت باقی بمانند.

وی لغو قرارداد بیمارستان‌های خصوصی و گسیل بیماران به مراکز دولتی را علت این نابه‌سامانی‌ها اعلام کرد و افزود:‌ هر چهار بیمارستان خصوصی گیلان با سازمان تأمین اجتماعی لغو قرارداد کرده‌اند به همین دلیل رایزنی‌هایی برای حل این چالش موجود در حال شکل‌گیری است.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه مشکل لغو قرارداد یکی از این چهار بیمارستان خصوصی برطرف شده است ابراز داشت: درصددیم با همکاری وزارت بهداشت و درمان و پرداخت بخشی از مطالبات‌ سه بیمارستان خصوصی دیگر گیلان مشکلات آن‌ها را تا حدودی حل کنیم.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به مشکلات اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و بیان داشت:‌ عدم اجرای کامل قانون طرح تحول سلامت در کشور،‌ کمبود منابع و اعتبارات و عدم دسترسی برخی مناطق به زیرساخت‌هایی نظیر اینترنت از جمله چالش‌های اجرای این طرح هستند.

جمالی از رویکرد مجلس برای حل مشکلات اجرای طرح تحول سلامت سخن گفت و اظهار داشت:‌ مجلس معتقد است تنها راه حل مشکلات کنونی در حوزه بهداشت و درمان و تحقق صرفه‌جویی در منابع و مصارف اجرای کامل و بدون نقص قانون طرح تحول سلامت در کشور است.تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار