در دیدار با شهردار و اعضاء شورای شهر لوشان؛

فرماندار رودبار بر توسعه و عمران شهر لوشان تاکید کرد //نگاه شهرستان تدوین راهبرد و حمایت از شهرداریها برای عمران و توسعه و خدمات عام المنغعه است

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 25 اکتبر 2018 | 20:16 ب.ظ
فرماندار رودبار بر توسعه و عمران شهر لوشان تاکید کرد //نگاه شهرستان تدوین راهبرد و حمایت از شهرداریها برای عمران و توسعه و خدمات عام المنغعه است درفک خبر فرماندار رودبار بر توسعه و عمران شهر لوشان تاکید کرد اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در دیدار با شهردار و اعضاء شورای شهر لوشان گفت: توسعه و عمران شهر لوشان در راستای توسعه متوازن شهرستان رودبار باید انجام شود. وی افزود: عبور آزادراه و راه آهن رشت-قزوین، وجود دومین شهرک صنعتی گیلان، کارخانه سیمان، […]

درفک خبر

فرماندار رودبار بر توسعه و عمران شهر لوشان تاکید کرد

اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در دیدار با شهردار و اعضاء شورای شهر لوشان گفت:

توسعه و عمران شهر لوشان در راستای توسعه متوازن شهرستان رودبار باید انجام شود.
وی افزود:

عبور آزادراه و راه آهن رشت-قزوین، وجود دومین شهرک صنعتی گیلان، کارخانه سیمان، نیروگاه تولید برق، باغات زیتون و عرصه های کشاورزی و دامداری و نیز استقرار در محل تلاقی سه استان گیلان، زنجان و قزوین لوشان را ویژه کرده است.
فرماندار گفت:

کمربند سبز باغات جدید زیتون در حاشیه شهر لوشان و منجیل، علاوه بر افزایش بهره وری این محصول تصویری از سرسبزی گیلان و رودبار را به نمایش گذاشته است.
وی یادآور شد:

نگاه شهرستان تدوین راهبرد و حمایت از شهرداریها برای عمران و توسعه و خدمات عام المنغعه است و لوشان نیز از جمله شهرداریهایی است که می تواند با تکیه بر منابع انسانی و مالی برنامه ریزی مناسبی را برای حرکت در مسیر پیشرفت داشته باشد.
میرغضنفری همچنین گفت:

شهرداری لوشان جهت انجام بهتر خدمات و اجرای پروژه ها می تواند با هم افزایی دیگر شهرداریها، از سرمایه گذاران و پیمانکاران واحد توانمندی استفاده کند.

روابط عمومی فرمانداری

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار