بمناسبت هفته تربیت بدنی؛

فرماندار رودبار در دیدار رئیس و کارکنان ورزش و جوانان با وی بر برگزاری ورزشهای همگانی تاکید کرد

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 19 اکتبر 2018 | 08:39 ق.ظ
فرماندار رودبار در دیدار رئیس و کارکنان ورزش و جوانان با وی بر برگزاری ورزشهای همگانی تاکید کرد فرماندار رودبار در دیدار رئیس و کارکنان ورزش و جوانان با وی بر برگزاری ورزشهای همگانی تاکید کرد اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار گفت: ورزشهای همگانی که افزایش نشاط اجتماعی، تندرستی و همبستگی را سبب می گردد باید بیشتر برگزار گردد. وی افزود: مشغله زیاد و بی تحرکی ناشی از زنگی ماشینی امروز برنامه ریزی اجرای […]

فرماندار رودبار در دیدار رئیس و کارکنان ورزش و جوانان با وی بر برگزاری ورزشهای همگانی تاکید کرد
اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار گفت: ورزشهای همگانی که افزایش نشاط اجتماعی، تندرستی و همبستگی را سبب می گردد باید بیشتر برگزار گردد.
وی افزود: مشغله زیاد و بی تحرکی ناشی از زنگی ماشینی امروز برنامه ریزی اجرای ورزشهای همگانی منظم و مستمر را برای داشتن سلامت جسم و روان بیش از هر زمان دیگر ضروری کرده است.
میرغضنفری با اشاره به رویکرد و نگاه ویژه دولت به بخش ورزش گفت: توسعه اماکن و زیرساختهای ورزشی و حمایت از ورزشهای قهرمانی و پهلوانی و نیز ورزشهای همگانی از جمله اقدامات دولت در این بخش است.
فرماندار همچنین با اشاره به قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش ملی اهل رودبار از ورزش و جوانان خواست با همکاری آموزش و پرورش نسبت به شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی و حرکت در این مسیر تلاش کند.
وی توجه ویژه به ورزش محلات و مناطق روستایی را نیز مورد تاکید قرار داد.

روابط عمومی فرمانداری رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار