پایان امسال ،آخرین فرصت برای دریافت نام کارت ملی هوشمند

تاریخ انتشار: یکشنبه 21 ژانویه 2018 | 15:53 ب.ظ
پایان امسال ،آخرین فرصت برای دریافت نام کارت ملی هوشمند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، مرکز گیلان معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور در رشت گفت : پایان امسال  آخرین فرصت برای دریافت کارت ملی هوشمند است و مردم هرچه سریعتر ثبت نام کنند. حمید درخشان نیا با بیان اینکه 64 میلیون ایرانی 15 سال به بالا واجد شرایط […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، مرکز گیلان معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور در رشت گفت : پایان امسال  آخرین فرصت برای دریافت کارت ملی هوشمند است و مردم هرچه سریعتر ثبت نام کنند.
حمید درخشان نیا با بیان اینکه 64 میلیون ایرانی 15 سال به بالا واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند افزود : برای 33 میلیون نفر از این افراد کارت ملی هوشمند صادر شده است.
وی تصریح کرد : کارت ملی هوشمند کلید ورود به دولت الکترونیک است.
معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه طرح تجمیع کارت های هوشمند در حال بررسی و اجرایی شدن است افزود : با این کار زمان انجام کارهای های اداری کاهش می یابد  و از بروکراسی اداری جلوگیری خواهد شد.
حمید درخشان نیا همچنین از اجرای طرح حذف فتوکپی مدارک شناسایی در کشور خبرداد و گفت : مراحل فنی این طرح در 3 استان خوزستان ، قم و سمنان در حال اجراست و به زودی در بقیه استان ها هم اجرا خواهد شد.

مجیدرضایی ماشمیانی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار