مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور

تا ۱۰ روز آینده خبرهای خوشی برای بازنشستگان خواهیم داشت // استخدام فرزندان بازنشستگان

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 11 اکتبر 2018 | 09:23 ق.ظ
تا ۱۰ روز آینده خبرهای خوشی برای بازنشستگان خواهیم داشت // استخدام فرزندان بازنشستگان درفک خبر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور: تا 10 روز آینده خبرهای خوشی برای بازنشستگان خواهیم داشت جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور روز گذشته در نشست با روسای کانون های بازنشستگی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: برای جلوگیری از تعویق در پرداخت حقوق بازنشستگان بخشنامه ای صادر کردیم تا زمانی که […]

درفک خبر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور:

تا 10 روز آینده خبرهای خوشی برای بازنشستگان خواهیم داشت

جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور روز گذشته در نشست با روسای کانون های بازنشستگی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت:

برای جلوگیری از تعویق در پرداخت حقوق بازنشستگان بخشنامه ای صادر کردیم تا زمانی که بازنشستگان حقوق خود را دریافت نکرده اند حقوق شاغلان هم پرداخت نمی شود که پیرو این بخشنامه هم اینک حقوق بازنشستگان زودتر پرداخت می شود.

وی در خصوص بخش درمان بازنشستگان گفت:

تا 10 روز آینده خبرهای خوشی برای بازنشستگان خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا این قشر از جامعه بهترین خدمات را از بیمارستان ها دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به مشکل بیکاری فرزندان بازنشستگان افزود:

سامانه ای برای فرزندان این قشر تشکیل داده ایم و صندوق بازنشستگان و تمامی شرکت های زیرمجموعه آن موظفند هر گونه استخدام مورد نیاز خود را از طریق این سامانه و از میان فرزندان بازنشستگان انجام دهند. / ایرنا

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار