در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با فرماندار و نماینده رودبار بر تبیین ملی نخستین شهید پیروزی انقلاب اسلامی تاکید گردید

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 11 اکتبر 2018 | 08:49 ق.ظ
در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با فرماندار و نماینده رودبار بر تبیین ملی نخستین شهید پیروزی انقلاب اسلامی تاکید گردید درفک خبر؛ در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با فرماندار و نماینده رودبار بر تبیین ملی نخستین شهید پیروزی انقلاب اسلامی تاکید گردید اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در این دیدار گفت: فرهنگ غنی شهید و شهادت شناسنامه نظام اسلامی است و تمام دولتها خود را مدیون ایثارگریهای شهداء عزیز می دانند. […]

درفک خبر؛

در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با فرماندار و نماینده رودبار بر تبیین ملی نخستین شهید پیروزی انقلاب اسلامی تاکید گردید

اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در این دیدار گفت:

فرهنگ غنی شهید و شهادت شناسنامه نظام اسلامی است و تمام دولتها خود را مدیون ایثارگریهای شهداء عزیز می دانند.

بر اساس راهبرد دولت تدبیر و امید مجالست و موانست با خانواده های معظم شهداء را بر خود فرض می دانیم و رسیدگی امور آنان و ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان را با نگاه اعتقادی انجام می دهیم.
وی با اشاره به نقش و تاثیرگذاری نخستین شهید نهضت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:

شهید سید یونس حسینی رودبار زمانی که کسی تصور و جرأت مقابله با رژیم پهلوی را نداشت به ندای امام راحل لبیک گفت و با شهامت مثال زدنی به مبارزه با رژیم طاغوت پرداخت.
فرماندار افزود:

بنیانگذار انقلاب اسلامی توصیفی زیبا و قابل تامل از شهید حجت الاسلام والمسلمین سید یونس حسینی رودباری داشتند و اعلام کردند که من این سید را از فرزندم بیشتر دوست داشتم در حالی که در مورد کسی چنین بیانی نداشتند و این از شدت اعتماد و علاقه اش به شهید پیشتاز نهضت نشان دارد.
میرغضنفری با اشاره به کارها و اقدامات ارزشمند و پسندیده ای که برای شهید میرزاکوچک خان جنگلی انجام شده است گفت:

شهید سید یونس حسینی رودباری غریب و مظلوم واقع شده است و آنچنان که باید معرفی و تبیین نشده است.
وی تصریح کرد:

بر اساس تکلیفی که نسبت به انقلاب و شهداء داریم نیاز است با برگزاری کنگره و یا همایش ها و مراسم در خور شهید حجت الاسلام والمسلمین سید یونس حسینی رودباری را معرفی نمائیم.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت:

در خصوص یار صدیق و شجاع امام خمینی(ره)؛شهید سید یونس حسینی رودباری نباید به برنامه های محدود و گذارا بسنده کرد بلکه این شهید بزرگ حوزه علمیه و نهضت امام راحل و نیز سرلشکر خلبان شهید بابایی و دیگر شهداء بزرگوار رودبار را باید به خوبی به نسل جوان و جامعه معرفی کرد.

منوچهر جمالی افزود:

شهداء به عنوان ستارگان درخشان و رهنمایان ما مورد تکریم و تجلیل هستند و برای کارهای تاثیرگذار و بزرگ در حوزه شهداء شاخص رودبار باید برنامه ریزیها و گام های بلند ملی با محوریت استان برداشته شود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه ای مناسب برای نخستین شهید پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم.
عبداله پاکاری همچنین گفت:

با همکاری مسئولان شهرستان رودبار در تلاشیم تا سد در حال احداث دیورش به نام شهید سید یونس حسینی رودباری از افتخارات گیلان نامگذاری شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار