نمایشگاه عکس آبزن؛

همزمان با دهه دوم محرم ؛ تابلو عکس های عاشورایی هنرمند گیلانی در جهاد دانشگاهی گیلان به نمایش در آمد +عکس

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 28 سپتامبر 2018 | 19:43 ب.ظ
همزمان با دهه دوم محرم ؛   تابلو عکس های عاشورایی هنرمند گیلانی در جهاد دانشگاهی گیلان به نمایش در آمد +عکس درفک خبر؛همزمان با دهه دوم محرم تابلو عکس های عاشورایی شاهین آبزن هنرمند گیلانی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان به نمایش درآمد. در این نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس های شاهین آبزن که طی سالیان‌گذشته از مراسمات و آئین های سنتی دهه محرم در شهرهای : بندرعباس، جاسک، کاشان، تبریز، خرم آباد، یزد […]

درفک خبر؛همزمان با دهه دوم محرم تابلو عکس های عاشورایی شاهین آبزن هنرمند گیلانی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان به نمایش درآمد.

در این نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس های شاهین آبزن که طی سالیان‌گذشته از مراسمات و آئین های سنتی دهه محرم در شهرهای : بندرعباس، جاسک، کاشان، تبریز، خرم آباد، یزد و تفت گرفته شده در قطع ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به معرض نمایش گذاشت شد.

سوژه هایی که شاهین آبزن هنرمند رودباری استان گیلان در این سالها به آن پرداخته حول محور سنت های کهن عاشورایی مردم ایران است که در عمق خود حرف ها و ناگفته های بسیاری دارد.

این هنرمند عکاس عاشورایی قصد دارد تا در سالهای آتی سفرهایی به دیگر نقاط ایران که در آن سنت های کهنی در خصوص ارادت عزاداران حسینی به سیدالشهدا دارند داشته و مجموعه عکس های عاشورایی خود را کامل نماید.

نمایشگاه عکس های عاشورایی شاهین آبزن که به مدت یک هفته در جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد سومین نمایشگاه انفرادی و مذهبی این هنرمند و‌پژوهشگر حوزه عاشورا است که در استان گیلان برگزار می شود.

شایان ذکر است این تابلو عکس ها قرار است در شهرهای : رودبار، فومن، صومعه سرا، لاهیجان و آستارا به نمایش درآید.
آخرین خبر از این هنرمند عکاس و مستند ساز ، کارگردانی و ساخت دومین فیلم مستند عاشورایی با نام اشک نخل است که تاسوعا و عاشورای حسینی امسال در شهر یزد و تفت با تصویربرداری و مونتاژ علیرضا شانه چیان ساخته شد و قرار است پس از طی مراحل مونتاژ طی مراسمی با حضور مسئولین، هنرمندان و دوستداران هنر در رشت رونمایی شود.

 منبع:آوای یونس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار