شکارچیان غیرمجاز درمنطقه شکار ممنوع دیلمان در چنگال قانون

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 27 سپتامبر 2018 | 10:16 ق.ظ
شکارچیان غیرمجاز درمنطقه شکار ممنوع دیلمان  در چنگال قانون به گزارش درفک خبر ساسان اکبری‌پور اظهار داشت:‌ با حضور به‌موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان،‌ تعدادی از شکارچیان غیرمجازی که به‌صورت گروهی در شکارگاه‌های منطقه حوزه پیرکوه شهرستان سیاهکل اقدام به شکار می‌کردند دستگیر شدند. فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان عنوان کرد:‌ نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان در حین انجام مأموریت‌ و […]

به گزارش درفک خبر ساسان اکبری‌پور اظهار داشت:‌ با حضور به‌موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان،‌ تعدادی از شکارچیان غیرمجازی که به‌صورت گروهی در شکارگاه‌های منطقه حوزه پیرکوه شهرستان سیاهکل اقدام به شکار می‌کردند دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان عنوان کرد:‌

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان در حین انجام مأموریت‌ و گشت‌زنی خود در منطقه پیرکوه شهرستان سیاهکل و پس از دریافت یکسری گزارشات،‌ عده‌ای شکارچی غیرمجاز را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

اکبری‌پور در مورد وسایل و ادواتی که از این افراد کشف شده نیز بیان داشت:‌

۱۱ قطعه کبک شکارشده،‌ چهار قبضه اسلحه که شامل دو قبضه اسلحه مجاز و دو قبضه اسلحه غیرمجاز است توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان از متخلفان مذکور کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پرونده این شکارچیان تحویل مراجع قضایی داده می‌شود عنوان کرد:‌ با هماهنگی و حکم دادستانی ۵ نفر از این شکارچیانی که به صورت حرفه‌ای و گروهی اقدام به شکار غیرمجاز می‌کنند در بازداشتگاه پاسگاه انتظامی منطقه پیرکوه به سر می‌برند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان در مورد نحوه دستگیری این شکارچیان نیز گفت:‌

با همکاری مستقیم مخبرین محلی و طبیعت دوستان در کنار مشارکت مؤثر عوامل نیروی انتظامی منطقه پیرکوه،‌ نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گیلان با اقدامی به‌موقع موفق به دستگیری این افراد شدند.

اکبری‌پور به تمامی افراد و شکارچیانی که اقدام به شکارغیرمجاز می‌کنند هشدار داد و ابراز داشت:‌

با توجه به آمادگی کامل نیروهای محیط بان در سطح استان گیلان در صورت دریافت گزارشات و مشاهده موارد تخلف،‌ با شکارچیان غیرمجاز به شدت برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است،‌ پرورش کبک قدمت چندانی در کشور ندارد اما صید و شکار کبک تاریخچه‌ای بسیار کهن دارد.

شکار کبک به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد و در آن از ابزارهای متفاوتی نظیر تور، تله و اسلحه شکاری استفاده می‌شود.
منبع:تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار