دکتر فرشاد درویشی هرزویلی، عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی دانشگاه مراغه به عنوان یک درصد داور برتر دنیا در زمینه زیست شناسی انتخاب شد.

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 21 سپتامبر 2018 | 20:36 ب.ظ
دکتر فرشاد درویشی هرزویلی، عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی دانشگاه مراغه به عنوان یک درصد داور برتر دنیا در زمینه زیست شناسی انتخاب شد. درفک خبر عضو هیأت علمی دانشگاه مراغه به عنوان یک درصد داور برتر دنیا در زمینه زیست شناسی انتخاب شد. دکتر فرشاد درویشی، عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی دانشگاه مراغه به عنوان یک درصد داور برتر دنیا در زمینه زیست شناسی انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  روابط […]

درفک خبر

عضو هیأت علمی دانشگاه مراغه به عنوان یک درصد داور برتر دنیا در زمینه زیست شناسی انتخاب شد.

دکتر فرشاد درویشی، عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی دانشگاه مراغه به عنوان یک درصد داور برتر دنیا در زمینه زیست شناسی انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  روابط عمومی دانشگاه مراغه، در آخرین ربندی اعلام شده از سوی مؤسسه پابلونز (Publons) که در سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر گردید، دکتر فرشاد درویشی دانشیار میکروبیولوژی و عضو هیأت علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه مراغه جزو یک درصد داور برتر دنیا در زمینه زیست شناسی و بیوشیمی قرار گرفت. این عضو هیأت علمی گروه زیست شناسی تاکنون داور بیش از ۱۵ مجله معروف و معتبر دنیا در زمینه زیست شناسی و زیست‌فناوری است.
لازم به ذکر است مؤسسه پابلونز که به تازگی توسط مجموعه عظیم  Clarivate Analytics– تامسون رویترز سابق یا همان موسسهISI– خریداری شده است، سرویسی ارائه می دهد که در آن محققان بتوانند داوری‌های خود را بررسی و به نمایش بگذارند. همچنین این اطلاعات در اختیار ادیتورها قرار می‌گیرد تا آنها بتوانند در انتخاب داوران مناسب جهت انجام فرایندهای داوری مقالات بهره جویند. از سال ۲۰۱۲ به امروز بیش از ۳۵۰۰۰۰ محقق در پابلونز فعالیت دارند. همچنین تقریبا ۱٫۸ میلیون داوری در بیش از ۲۵۰۰۰ ژورنال صورت گرفته است. به طور کلی هدف پابلونز افزایش سرعت فرایند های علمی، با استفاده از کنترل و پایش داوری‌ها می‌باشد
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار