یک مربی قدیمی خواستار شد؛

خلبانان تا تعیین تکلیف برخی مسائل از رفتن به بره سر خودداری کنند/ دریافت ۵۰۰ هزار ریال برای هر پرواز تندم در این سایت!

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 3 سپتامبر 2018 | 16:09 ب.ظ
خلبانان تا تعیین تکلیف برخی مسائل از رفتن به بره سر خودداری کنند/ دریافت ۵۰۰ هزار ریال برای هر پرواز تندم در این سایت! درفک خبر ‌ ‌ یک مربی قدیمی خواستار شد خلبانان تا تعیین تکلیف برخی مسائل از رفتن به بره سر خودداری کنند/ دریافت ۵۰۰ هزار ریال برای هر پرواز تندم در این سایت! یک خلبان تندم و مربی قدیمی پرواز با پاراگلایدر ضمن گلایه از عدم نظارت مسئولان به سایت های پروازی، گفت: چند روز […]

درفک خبر

‌ ‌ یک مربی قدیمی خواستار شد

خلبانان تا تعیین تکلیف برخی مسائل از رفتن به بره سر خودداری کنند/ دریافت ۵۰۰ هزار ریال برای هر پرواز تندم در این سایت!

یک خلبان تندم و مربی قدیمی پرواز با پاراگلایدر ضمن گلایه از عدم نظارت مسئولان به سایت های پروازی، گفت: چند روز پیش بر اثر تبلیغاتی که درباره سایت بره سر شده بود برای پرواز به این سایت رفتیم ولی در کمال تعجب شاهد دو اتفاق عجیب و غریب در آنجا بودیم.
غلامرضا امیدعلی افزود: اول صبح که رسیدیم یک عده با خودروهای گشت اجازه ورود به سایت بدون گشت زنی در خودروهای شخصی مان را به ما ندادند و اظهار داشتند ما از شهرداری منطقه برای این کار مجوز داریم و چون شما از تهران آمده اید باید ماشین تان را بگردیم بعد بروید سایت!
وی ادامه داد: بعد هم که رفتیم سایت برای پرواز، دیدیم یک نفر با دستگاه کارت خوان سراغمان آمد و با ادعای اینکه از طرف کمیته گیلان و انجمن مامور است و معذور، درخواست پرداخت ۵۰۰ هزار ریال برای هر پرواز تندم کرد و گفت بدون پرداخت این مبلغ اجازه پرواز ندارید.
این خلبان تندم بیان داشت: با خودروهای شخصی خودمان هم حق نداشتیم برویم تیکاف و باید حتماً با خودروهای محلی می رفتیم.
امیدعلی گفت: البته می توان پذیرفت که خودروهای بومی در منطقه اقدام به ترانسفر خلبانان به تیکاف و جابجایی افراد کنند، ولی به چه مجوزی از خلبانان تندم نفری ۵۰۰ هزار ریال هزینه پرواز در بره سر دریافت می کردند؟!
این مربی با طرح این پرسش که آیا انجمن به این افراد مجوز دریافت این پولها را داده است؟ گفت: مسئولین باید پاسخگو باشند که با کدام مجوز این پولها را از خلبانان دریافت می کنند؟ اگر هم مجوزی در این ارتباط از طرف انجمن صادر نشده، چرا پیگیر این تخلف نیستند؟
وی در پایان تصریح کرد: به نظر من مربیان و خلبانان باید تا تعیین تکلیف این موضوعات از رفتن به سایت بره سر خودداری کنند. وگرنه در آینده هر سایت پروازی همین ادعاها و خواسته های غیرمنطقی را از آنان خواهد داشت.
گفتنی است سایت پروازی بره سر در منطقه ای بین رودبار و لاهیجان در استان گیلان واقع شده که به تازگی بهره برداری عمومی از آن آغاز شده است.
لازم به ذکر است، سروش پرواز آماده انتشار پاسخ دست اندرکاران در این زمینه است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار