علت لغو سفر رئیسی؛ عقلانیت و افکارسنجی آقای رئیس جمهور

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 مارس 2024 | 06:15 ق.ظ
علت لغو سفر رئیسی؛ عقلانیت و افکارسنجی آقای رئیس جمهور از مهمترین دلایل لغو سفر رئیس جمهور را می‌توان عقلانیت و تفکرات انقلابی ایت‌الله رئیسی دانست.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از خبرنگار دولت گیلانستان، آزادراه منجیل_رودبار به طول ۸٫۲ کیلومتر با حضور وزیر راه و معاون رئیس جمهور افتتاح شد، بیش از ۷۰ درصد از مسیر این پروژه […]

از مهمترین دلایل لغو سفر رئیس جمهور را می‌توان عقلانیت و تفکرات انقلابی ایت‌الله رئیسی دانست.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از خبرنگار دولت گیلانستان، آزادراه منجیل_رودبار به طول ۸٫۲ کیلومتر با حضور وزیر راه و معاون رئیس جمهور افتتاح شد، بیش از ۷۰ درصد از مسیر این پروژه را پل، تونل و دیوارسازی تشکیل می‌دهد.

 

به‌گفته استاندار گیلان، تکمیل آزادراه رشت ـ قزوین و راه‌آهن رشت ـ کاسپین دو ابرپروژه مهم مصوب سفر نخست رئیس جمهور به گیلان است و با بهره‌برداری از قطعه باقیمانده آزادراه قزوین ـ رشت کریدور بین‌المللی شمال به جنوب تکمیل می‌شود.

 

هرچند اسدالله عباسی این پروژه نه چندان بزرگ را ابرپروژه خواند، ولی گویا آیت‌االه رئیسی نه تنها این پروژه تک لاین و هشت کیلومتری را ابر پروژه ندانست و برای افتتاح آن به گیلان سفر نکرد، بلکه با این اقدام انقلابی نشان داد مسئولان گیلانی و وزارت راه باید مطالعه بیشتری در خصوص تعاریف ابرپروژه و تفاوت آن با یک پروژه هرچند مهم و مورد نیاز و حتی بزرگ را داشته باشند.

 

این اقدام با منشا عقلانیت آیت‌الله رئیسی نشان داد ایشان بیش از همه دولتمردان به جایگاه رئیس جمهوری اسلامی ایران واقف است و قدر وقت خود را که متعلق به تمام مردم ایران است را می‌داند و این از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور محبوب است و این اقدام و لغو سفر به دلیل یک افتتاحیه در سطح میانی، محبوبیت آیت الله رئیسی را بیش از پیش افزایش داد.

 

و اما سخنی با استاندار گیلان!

 

مردم گیلان، حل مشکل و بحران برنج، چای، مرکبات و زیتون را ابرپروژه حوزه کشاورزی، اتمام پروژه راه آهن رشت آستارا و الحاق آن به راه آهن جمهوری آذربایجان، اتمام سد شفارود، احیای کارخانجات مادر و ایجاد صنایع مادر و مهم را ابرپروژه می‌دانند، ابرپروژه‌هایی که تاثیر بسزایی در اشتغال زایی و ارتقای معیشت مردم گیلان دارد.

  1. شهر وند   مارس 13, 2024  

    با سلام
    ظاهرا که آقای رئیس جمهور وقتی پاچه خوار هایی مثل آن خبر نگار گلانی دارد که بدون آگاهی و صرفا خود شیرینی تعریف و تمجید و بد تر از همه توجیه غیر واقع کند…
    علت اصلی لغو سفر رئیس جمهور به گیلان و شهرستان رودبار و شهر رودبار احضار و حضور او در بیت رهبری برای بررسی برخی ترک فعل ها و غفلت ها و مسائل امنیتی و – سیاسی – اقتصادی – اجتماعی بود
    #پاچه خواری ممنوع
    # سیاه نمایی ممنوع
    # رئیسی در لبه ی تیغ

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار