معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

از ۵ روز آینده اخذ عوارض به صورت الکترونیکی در تمامی آزاد راه های کشور الزامی می شود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 مارس 2024 | 04:12 ق.ظ
از ۵ روز آینده اخذ عوارض به صورت الکترونیکی در تمامی آزاد راه های کشور الزامی می شود معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اسفند باید تمامی آزاد راه های کشور مجهز به سیستم برای پرداخت الکترونیکی شوند.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال الکترونیکی کردن تمام عوارضی‌ آزادراه‌ها هستیم و اعلام کرده‌ایم تا ۲۵ اسفند ماه باید […]

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اسفند باید تمامی آزاد راه های کشور مجهز به سیستم برای پرداخت الکترونیکی شوند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال الکترونیکی کردن تمام عوارضی‌ آزادراه‌ها هستیم و اعلام کرده‌ایم تا ۲۵ اسفند ماه باید تمام عوارضی‌‌ها الکترونیکی شوند .

به گفته وی زیرساخت تمامی آزادراه‌ها برای دریافت الکترونیکی عوارضی تکمیل شده اما در اتصال به شبکه مشکلاتی وجود دارد و موضوع مهم این است که برخی از سرمایه‌گذاران آزادراهی هم دغدغه پرداخت عوارض الکترونیک را دارند.

 

وی بیان کرد: برای رفع این دغدغه با بیمه و نیروی انتظامی وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم به زودی این نگرانی برای سرمایه گذاران در این بخش برطرف شود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تمام ۲۵ آزادراه کشور باید عوارضی الکترونیکی داشته باشند و تا به امروز ۱۶ آزاد راه الکترونیکی شده و مابقی باید تا ۲۵ اسفند ماه به سیستم الکترونیکی مجهز شوند.

 

خادمی گفت: عده‌ای از رانندگان نسبت به پرداخت عوارضی اقدام نمی‌کنند البته در مجموع در حال حاضر وضعیت پرداخت‌ها بهتر شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار