طی حکمی از سوی وزیر کشور؛

طیب ملک پور میانکوشکی بعنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 فوریه 2024 | 15:20 ب.ظ
طیب ملک پور میانکوشکی بعنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد وزیر کشور در حکمی «طیب ملکی پور» به عنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طی حکمی از سوی وزیر کشور، طیب ملکی پور به عنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد.   در حکم وزیر کشور برای فرماندار جدید قزوین آمده است:   به پیشنهاد استاندار محترم […]

وزیر کشور در حکمی «طیب ملکی پور» به عنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ طی حکمی از سوی وزیر کشور، طیب ملکی پور به عنوان فرماندار شهرستان قزوین منصوب شد.

 

در حکم وزیر کشور برای فرماندار جدید قزوین آمده است:

 

به پیشنهاد استاندار محترم قزوین و نظر به مراتب شایستگی، تجارب علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت چهار سال به سمت فرماندار شهرستان قزوین منصوب می‌نمایم.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت تقوای الهی و موازین شرعی، در چارچوب قوانین، مقررات و تدابیر ابلاغی، ضمن تعاملات لازم با مسئولین سایر سازمانها و نهادها، با اندیشه و مدیریت انقلابی-جهادی، در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و برنامه‌های وزارت کشور در خدمت به مردم، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی حوزه محل خدمت و انجام وظایف محوله، با سرلوحه قرار دادن محورهای زیر، در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مد ظله العالی» موفق و سرافراز باشید.

 

ملکی پور دانش آموخته مقطع دکترای دانشگاه تهران است که تا پیش از این به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ قزوین مشغول فعالیت بوده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار