همزمان با سراسر گیلان برگزار شد؛

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 فوریه 2024 | 11:58 ق.ظ
راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در شهرستان رودبار راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم و مسئولان اقصی نقاط شهرستان رودبار برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن صبح امروز همزمان با سراسر استان گیلان در دیار صلح و دوستی رای ساعت ۱۰ صبح برگزار شد   مردم شهر های مختلف شهرستان رودبار  با شرکت […]

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم و مسئولان اقصی نقاط شهرستان رودبار برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن صبح امروز همزمان با سراسر استان گیلان در دیار صلح و دوستی رای ساعت ۱۰ صبح برگزار شد

 

مردم شهر های مختلف شهرستان رودبار  با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند و با سردادن شعار‌های مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، الله اکبر، ما همه سرباز تواییم خامنه‌ای – گوش به فرمان تواییم خامنه‌ای ، با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت تجدید پیمان کردند.

 

در این روز خجسته، مردم رودبار و گیلان بالاترین و محکم تریم رای «آری» خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دادند تا برای همیشه دشمنان نظام و امت ایران را ناامید کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. شهر وند   فوریه 11, 2024  

    با سلام
    گزارش هایی غیر علنی و با حفظ نام، از اقشار مختلف مردم که در راه پیمائی صبح ۲۲ بهمن در شهر های مختلف شهرستان رودبار، حضور داشتند اخذ و با بررسی هایی که انجام شد، در مجموع می توان به چند گروه ذیل تفکیک نمود:
    ۱ – گروه اول: قشر حوزوی، اعم از نماینده ولی فقیه و امام جمعه و امام جماعت ها و کار مند های طلبه و … سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ی ارشاد و سایر نهاد های دینی و مذهبی!!!
    ۲ – گروه دوم: قشر نظامی، اعم از سازمان سپاه ناحیه ی شهرستان رودبار و بسیج شهری و بسیج ادارات و بنیاد شهید و نیروی فراجا و سایر نهاد های زیر مجموعه که شامل سرباز وظیفه ی خدمت و پرسنل رسمی و پیمانی و قرار دادی!!!
    ۳ – گروه سوم: قشر کار مند که شامل سایر اداره های دولتی و نهاد های حکومتی و دولتی و قوه های سه گانه رسمی و پیمانی و قرار دادی که فراوانی جمعیت آن مربوط به اداره ی آموزش و پرورش و در قشر فرهنگی و دانش آموزان اغلب در مقطع دبستان بیش تر مشهود بود!!!
    ۴ – گروه چهارم: مردم عادی که شامل مسجدی ها و خانواده های شهدا و جانباز و ایثار گر و آزاده و … اعضای هیئت های امنا مساجد و شورای روستا ها و ده یار ها و شورای شهر و شهر دار ها و حلقه های صالحین و …!!!
    ۵ – گروه پنجم: مردم غیر عادی که شامل کاندید های انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره ی دوازدهم و مشاور ها و یاری گر ها و سایر طرف دار های آن ها به منظور انجام تبلیغات انتخاباتی و جلب نظر مردم!!!
    جالب این جا است که درست یا حالا شاید هم غلط، یک ابلاغیه ی حکومتی که از چند روز پیش به سایر نهاد هایی که از بودجه ی دولتی و خزانه ی کل ارتزاق می کنند، مبنی بر اجباری بودن حضور حد اکثری اقشار مشمول موضوع که با توجه به حضور عناصر نظارتی مخفی در میان جمعیت و به نوعی ثبت حضور و غیاب افراد، احتمالا برخورد های ضربتی شامل توبیخ و حتی عدم تمدید قرار داد های موقت و حتی پیمانی کار کنان غیر رسمی مشمول موضوع تخلف هم وجود خواهد داشت!!!
    نکته ی دیگر آن که اغلب مردم عادی با انتقاد و حتی نا رضایتی از وضعیت نا مطلوب موجود و به خصوص بحران اقتصادی و وضعیت تشدید گرانی ها ی بی چون و چرا و وضعیت خیلی سخت زندگی و کاهش خیلی شدید ارزش پول ملی و قدرت و توان خرید و بی توجهی و حتی لبخند مسئولین نظام به ویژه حضرت آیت اله العظمی امام آخوند دکتر حاج آقا ابراهیم رئیسی ارواحنا فدا و مد ضله العالی و دامت برکاته(که در تصویر روی بیلبورد نصب شده در ورودی فرمان داری شهرستان رودبار به نظر می رسد که بر خلاف مردم، از وضعیت مملکت راضی و خوش حال است و لبخند هم می زند)!!!
    جالب تر آن که همین جمعیتی را که در هر شهر تماشا کردید و با عنوان راه پیمائی با شکوه توصیف شد، اما اما اما در مجموع به نظر به نوعی نمایش دستوری و اجباری و ضربتی و خارج از مسائل ارزشی و اعتقادی و تکلیف شرعی و مهم تر اراده ی سایر شهر وند ها مبنی بر آزادی مدنی و حق استقلال و انتخاب برای حضور یا حتی عدم حضور و بدون عواقب قهر آمیز حکومتی بود، چرا که صف یک نفری و ده نفری آن هم اغلب به صورت نماز فرادا و عدم اقتدا به امام جماعت در مسجد های سطح هر شهر و شهرستان رودبار و آن همه بودجه های دینی و فرهنگی و حمایت های حکومتی و دولتی و خیرین از همه جا بی خبر و صرف چا امور اخلاقی و آموزشی و تربیتی و فرهنگ سازی و در کجا و چه مسائلی هزینه می شود و واقعا با آن چه که امروز مشاهده شد، به شدت قابل تامل و بررسی و مستلزم رفتار شناسی دو گانه و حتی چند گانه اقشار مختلف مردم در موقعیت های مختلف اجتماعی و آسیب شناسی دارد!!!
    فرو پاشی نهاد دین، قطعی است که اتفاق هم افتاده است، شما در همین مناسبت ها و موقعیت های سیاسی – اجتماعی و انتخاباتی به راحتی می توانید این فاجعه ی دینی و مذهبی و شرعی و ارزشی و اسلامی و انقلابی را ملاحظه کنید…
    از مردم سوال می شود که چرا در صحنه حضور دارید؟! پاسخ می دهند که از روی مجبوری چون ممکن است بی کار بشوند! یا اگر نیایند به کشور حمله ی نظامی می شود! یا اگر نیایند گرانی ها بیش تر تشدید می شود! یا اگر نیایند یارانه ها قطع و سایر مزایا و کمک های حمایتی قطع می شود!!! و خیلی از پاسخ هایی که به شدت ناراحت کننده و حتی نگران کننده هستند!!!
    چرا ملت را می ترسانید و آدرس و کد های غلط می دهید؟!
    تمام مناسبت های دینی و مذهبی و فرهنگی و ورزشی و هنری را هم حتی سیاسی کردید!!!
    خدا از شما ها نگذرد…
    احساس شادی و لذت و انرژی و آرامش و آسایش و امید به آینده زا از ملت گرفتید و صرفا فقط با شعار های الکی در صدد حفظ جای گاه انحرافی و لغزنده ی خود و بقای برای ظلم بیش تر به ملت
    بی چاره هستید!!!
    چرا؟!!!
    # سال ۱۴۰۴٫٫٫ سال آزادی ملت از استبداد و استعمار و استثمار…
    شهر وند شهر رودبار – پایین بازار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار