مدیرعامل آبفای گیلان گفت:

در حال حاضر ۶۳ درصد منابع آبی از منابع سطحی، ۷۰ درصد از چاه و هفت درصد از چشمه تأمین می‌شود.

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 16 آگوست 2018 | 17:23 ب.ظ
در حال حاضر ۶۳ درصد منابع آبی از منابع سطحی، ۷۰ درصد از چاه و هفت درصد از چشمه تأمین می‌شود. درفک خبر؛ ‍در حال حاضر ۶۳ درصد منابع آبی از منابع سطحی، ۷۰ درصد از چاه و هفت درصد از چشمه تأمین می‌شود. وی با اشاره به تکمیل رینگ آب رشت افزود: اجرای بخش دوم در مراحل عقد قرارداد می باشد که با اجرایی شدن آن، دو منبع هوایی در دو نقطه رشت بهم متصل […]

درفک خبر؛

‍در حال حاضر ۶۳ درصد منابع آبی از منابع سطحی، ۷۰ درصد از چاه و هفت درصد از چشمه تأمین می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل رینگ آب رشت افزود: اجرای بخش دوم در مراحل عقد قرارداد می باشد که با اجرایی شدن آن، دو منبع هوایی در دو نقطه رشت بهم متصل می‌شوند و فشار یکنواختی را در تمام نقاط شهر شاهد خواهیم بود.

حسینی به پروژه‌های ساماندهی رودخانه‌های رشت اشاره و بیان کرد: در دو مرحله، سیصد میلیارد ریال اعتبار به شرکت آبفای گیلان واگذار شد که با اجرای این پروژه‌ها، از ورود ۲۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه‌ روز جلوگیری شد.

وی افزود: به‌ منظور تکمیل فاز نخست پروژه و در صورت تخصیص اعتبار به میزان ۶۸۵ میلیارد ریال، از ورود فاضلاب شهری به رودخانه ها به مقدار بیش از ۳۳ هزار و ۶۰۰ متر مکعب دیگر در شبانه‌روز کاسته می‌شود.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه یادآور شد: بازدید مردمی از تصفیه خانه آب، پنج‌شنبه آخر هر ماه، از طریق تماس با ۱۲۲ و با ثبت نام انجام می‌شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار