خبر خوش برای شهروندان دروازه تمدنها؛

طرح تفصیلی شهر توتکابن تصویب شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 25 ژانویه 2024 | 20:04 ب.ظ
طرح تفصیلی شهر توتکابن تصویب شد با پیگیری های مستمر شهردار و اعضای شورای اسلامی طرح تفصیلی شهر توتکابن در نهمین جلسه کمسیون ماده ۵ استان گیلان به تصویب رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان، در راستای قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری، طرح های تفصیلی شهرهای ماسال، توتکابن […]

با پیگیری های مستمر شهردار و اعضای شورای اسلامی طرح تفصیلی شهر توتکابن در نهمین جلسه کمسیون ماده ۵ استان گیلان به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان، در راستای قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری، طرح های تفصیلی شهرهای ماسال، توتکابن و شاندرمن در نهمین جلسه کمسیون ماده ۵ استان گیلان در سالجاری، به دبیری مهندس محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان و با حضور اکثریت اعضا، پس از تبیین چشم انداز، راهبردها و سیاست ها و برنامه های اجرایی برای توسعه شهرهای مذکور تصویب گردید.

محمدرضا فلاحتگر مدیر کل راه وشهرسازی گیلان اظهار کرد: درطرح های تفصیلی شهرهای ماسال، توتکابن و شاندرمن، مسائل و خواسته های شهروندان و مدیریت شهری پس از بررسی در جلسات متعدد کارشناسی منجر به تدوین نقشه های نهایی به همراه ضوابط و مقررات ساخت و ساز گردید و با توجه به تصویب در جلسه فوق، پس از ابلاغ برای شهروندان قابلیت اجرا خواهد داشت.

وی افزود: طرح تفصیلی طرحی است که بر پایه ضوابط و معیارهای طرح جامع شهری ، در مقیاس ۱/۲۰۰۰ تهیه و تنظیم می گردد، که در آن با تنظیم برنامه های مفصل به نحوه استفاده از اراضی شهری برای کلیه پلاک های سطح شهر، میزان تراکم جمعیتی و ساختمانی، وضعیت شبکه معابر پیشنهادی و سایر اصول و مقررات ساخت و ساز مشخص می گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار