از بین متقاضیان خانم و آقا؛

مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان دانشجو می‌پذیرد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 ژانویه 2024 | 07:50 ق.ظ
مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان دانشجو می‌پذیرد مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان از ورودی بهمن ۱۴۰۲ در مقاطع کاردانی و کارشناسی از بین متقاضیان خانم و آقا دانشجو می‌پذیرد.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان در مقاطع کاردانی و کارشناسی از بین خانم‌ها و آقایان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد.   این مرکز […]

مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان از ورودی بهمن ۱۴۰۲ در مقاطع کاردانی و کارشناسی از بین متقاضیان خانم و آقا دانشجو می‌پذیرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان در مقاطع کاردانی و کارشناسی از بین خانم‌ها و آقایان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد.

 

این مرکز در رشته‌های حقوق ثبتی، حقوق قضایی، حسابداری، هنرهای تجسمی و عکاسی در مقطع کاردانی و در رشته‌های حقوق قضایی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق ارشاد و معاضدت قضایی، روابط‌عمومی و مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی در ترم بهمن‌ماه دانشجو می‌پذیرد.

 

بر این اساس همه متقاضیان با مدرک دیپلم (با تمام گرایش‌ها) می‌توانند در مقطع کاردانی و متقاضیان با مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ثبت‌نام کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۱۳۲۱۸۲۱۴۳۹ و ۰۱۳۲۱۸۲۱۲۷۰ یا ۰۹۰۳۹۸۷۴۱۰۶ تماس بگیرند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار