افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان رودبار؛

نایب قهرمانی تیم منتخب شورین کمپو کاراته ایران در مسابقات بین المللی ارمنستان به مربیگری یک بانوی رودباری

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 26 دسامبر 2023 | 17:24 ب.ظ
نایب قهرمانی تیم منتخب شورین کمپو کاراته ایران در مسابقات بین المللی ارمنستان به مربیگری یک بانوی رودباری به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ لیدا قربانی نایب رئیس هیات کاراته شهرستان رودبار همراه با تیم ملی کاراته ایران خوش درخشید. رقابت های کاراته بین المللی ارمنستان در دو بخش کاتا و کمیته در سبک شورین کمپو با حضور ورزشکارانی از ۷ کشور در دو بخش کاتا و کومیته روز شنبه ۳ دی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ لیدا قربانی نایب رئیس هیات کاراته شهرستان رودبار همراه با تیم ملی کاراته ایران خوش درخشید.

رقابت های کاراته بین المللی ارمنستان در دو بخش کاتا و کمیته در سبک شورین کمپو با حضور ورزشکارانی از ۷ کشور در دو بخش کاتا و کومیته روز شنبه ۳ دی ماه به میزبانی شهر ایروان ارمنستان برگزار شد که در پایان پس از کشور میزبان تیم ملی  کاراته آقا و خانم ایران با کسب ۶ مدال طلا، ۹ نقره و ۱۲ برنز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این دوره ازپیکار ها شد و همچنین در این رده بندی روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است سرپرستی و هدایت تیم اعزامی مردان در این مسابقات را سید محمد صالحی رئیس شورین کمپو کاراته ایران بر عهده داشت و در بخش بانوان هم لیدا قربانی به عنوان سرپرست و مربی تیم ملی کشورمان را همراهی کرد.

قابل ذکر است ؛ لیدا قربانی از کاراته کاهای باسابقه تیم ملی و شهرستان رودبار است که سابقه حضور در بازی های آسیایی گوانگژو چین را در کارنامه خود دارد.

این عنوان ارزشمند را به هیات کاراته و جامعه ورزش بانوان  شهرستان رودبار تبریک عرض می نمائیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار