دبیر ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

تایید صلاحیت ۴۴۶ نفر در هیات های اجرایی انتخابات مجلس

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 10 نوامبر 2023 | 10:28 ق.ظ
تایید صلاحیت ۴۴۶ نفر در هیات های اجرایی انتخابات مجلس جواد شفیعی ثابت سخنگوی ستاد انتخابات گفت:با پایان یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان از ۶۸۵ داوطلب به تعداد۴۴۶نفر تاییدصلاحیت شدند.   درفک خبر/ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت:براساس استعلام از مراجع ۵گانه و به استناد ماده ۶۰ قانون و بررسی در محل با نظر […]

جواد شفیعی ثابت سخنگوی ستاد انتخابات گفت:با پایان یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان از ۶۸۵ داوطلب به تعداد۴۴۶نفر تاییدصلاحیت شدند.

 

درفک خبر/ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت:براساس استعلام از مراجع ۵گانه و به استناد ماده ۶۰ قانون و بررسی در محل با نظر هیات های اجرایی یازده مرکز حوزه انتخابیه در استان گیلان ۷۶نفر عدم تایید و ۱۵۰نفر عدم احراز صلاحیت شدند و ۱۳نفر هم تا این مرحله اعلام انصراف کردند.

 

شفیعی دبیر ستادانتخابات با اشاره به جدول زمانبندی انتخابات گفت: فرمانداری ها ۱۹و۲۰ آبان نتایج را مکتوب به داوطلبان ابلاغ میکنند و سپس دو روز مهلت وجود دارد برای مشاهده و ابلاغ دلایل عدم تایید و عدم احراز صلاحیت براساس درخواست داوطلبان است.

 

وی گفت :به مدت ۴روز از ۲۳ تا ۲۶آبان داوطلبان عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت شده در صورت تمایل می توانند مراتب اعتراض و مستندات دال بر احراز صلاحیت خود را به هیات نظارت استان ارسال نمایند که نحوه زمان و مکان و شیوه آن در اطلاع رسانی هیات نظارت ابلاغ خواهد شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار