سردار ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان:

مطالبه‌گری رسانه‌های خبری از مسئولان، موجب روشن‌گری و رفع ابهامات اجتماعی خواهد شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 اکتبر 2023 | 14:40 ب.ظ
مطالبه‌گری رسانه‌های خبری از مسئولان، موجب روشن‌گری و رفع ابهامات اجتماعی خواهد شد رسالت مهم رسانه‌ها در انعکاس واقعیت‌های موجود در جامعه/ لزوم انعکاس فعالیت‌های ایثارگرانه پلیس در برخورد با مجرمان فرمانده انتظامی استان با اشاره به رسالت مهم رسانه‌ها در انعکاس واقعیت‌های موجود در جامعه گفت: رسانه‌های خبری می‌توانند با حضور فعال خود در مستندسازی سیر انجام ماموریت‌های انتظامی، فعالیت‌های ایثارگرانه پلیس در برخورد با مجرمان را […]

رسالت مهم رسانه‌ها در انعکاس واقعیت‌های موجود در جامعه/ لزوم انعکاس فعالیت‌های ایثارگرانه پلیس در برخورد با مجرمان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به رسالت مهم رسانه‌ها در انعکاس واقعیت‌های موجود در جامعه گفت: رسانه‌های خبری می‌توانند با حضور فعال خود در مستندسازی سیر انجام ماموریت‌های انتظامی، فعالیت‌های ایثارگرانه پلیس در برخورد با مجرمان را برای آحاد جامعه نمایان سازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سردار “عزیزاله ملکی” روز جاری در بازدید از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، اظهار داشت: مطالبه‌گری رسانه‌های خبری از مسئولان، مقامات و روسای کشور با انعکاس حقایق موجود در جامعه، موجب روشن‌گری و رفع ابهامات اجتماعی خواهد شد.

وی در ادامه گیلان را یک استان مهمان‌پذیر با مواهب الهی بی‌شمار عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 11 میلیون خودرو وارد استان شده‌اند که نشان‌دهنده حجم بالای ماموریت‌های مجموعه انتظامی به منظور مدیریت ترافیک و تامین امنیت مسافران و شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای در گیلان کاهش قابل توجه‌ای داشته است، افزود: شهرداری رشت با برنامه‌ریزی برای احداث پل‌های رو گذر در سطح این شهرستان، قطعا می‌تواند گام بزرگی را در کاهش حجم ترافیک و تسهیل عبور و مرور ایفا کند که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

این مقام ارشد انتظامی ارتباط با مردم از طریق رسانه‌ها را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: به لطف پروردگار در جرائم خشن، وضعیت گیلان در سطح مطلوبی قرار دارد و در چند سال گذشته، هیچ سرقت مسلحانه‌ای در سطح استان اتفاق نیافتاده است.

سردار ملکی با اشاره به افزایش ظرفیت 250 نفری مراکز بازپروری در گیلان، خاطرنشان کرد: در زمینه کشف مواد مخدر افزایش 36 درصدی داشتیم و در برخورد با اراذل و اوباش نیز اقدامات بسیار خوبی در دست اقدام قرار دارد.

وی به شناسایی بیش از 2 هزار محله در سطح استان و اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور از ابتدای سال جاری اشاره کرد و اذعان داشت: امنیت مطلوب در گرو مشارکت عمومی مردم با پلیس میسر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان جایگاه رسانه‌ها در انعکاس واقعیت‌های موجود در جامعه را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه‌های خبری می‌توانند با حضور فعال خود در مستندسازی سیر انجام ماموریت‌های انتظامی، فعالیت‌های ایثارگرانه پلیس در برخورد با مجرمان را برای آحاد جامعه نمایان سازند.

گفتنی است فرمانده انتظامی استان در پایان این دیدار از قسمت‌های مختلف خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا بازدید کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار