به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

مسابقات رزمی قهرمانی استان گیلان در سبک تاپ فول کنتاکت به میزبانی شهرستان رودبار برگزار شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 21 اکتبر 2023 | 06:37 ق.ظ
مسابقات رزمی قهرمانی استان گیلان در سبک تاپ فول کنتاکت به میزبانی شهرستان رودبار برگزار شد فایترهای رودباری مقتدرانه قهرمان گیلان شدند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقات رزمی قهرمانی استان گیلان در سبک تاپ فول کنتاکت به میزبانی شهرستان رودبار در سالن شهدای این شهر برگزار شد.   این مسابقات با حضور ۱۰ باشگاه از مناطق مختلف استان گیلان در […]

فایترهای رودباری مقتدرانه قهرمان گیلان شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقات رزمی قهرمانی استان گیلان در سبک تاپ فول کنتاکت به میزبانی شهرستان رودبار در سالن شهدای این شهر برگزار شد.

 

این مسابقات با حضور ۱۰ باشگاه از مناطق مختلف استان گیلان در قالب ۱۴۵ شرکت کننده در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با یک دیگر به رقابت پرداختند که تیم شهرستان رودبار متشکل از ۴ باشگاه رزمی لوشان ، رودبار ، رستم آباد با ۹۶ رزمی کار موفق شد با اقتدار عنوان قهرمانی این دوره از رقابت های قهرمانی استان را از آن خود کند.

 

در پایان رقابت های جذاب و دیدنی با حضور رضا مودبی رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین فریبرز عباسی دبیر هیات انجمن های ورزشی استان گیلان ، افشین زحمتکش مسئول سبک هاپکیدو و دفاع شخصی گیلان ، مربیان  و خانواده های ورزشکاران با اهدای حکم ، مدال ،کمربند قهرمانی و بازوبند پهلوانی از قهرمانان و ورزشکاران تجلیل بعمل آمد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار