مدیر انجمن سینمای جوانان رودبار؛

برپایی دوره ۷ ماهه آموزش رایگان فیلم سازی در شهرستان رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 12 اکتبر 2023 | 17:23 ب.ظ
برپایی دوره ۷ ماهه آموزش رایگان فیلم سازی در شهرستان رودبار مدیر انجمن سینما جوانان رودبار از برپایی دوره ۷ ماهه آموزش رایگان فیلم سازی در این شهرستان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، جواد حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رودبار در بخش هنر بویژه فیلم سازی بسیار بالا است که باید مورد توجه […]

مدیر انجمن سینما جوانان رودبار از برپایی دوره ۷ ماهه آموزش رایگان فیلم سازی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، جواد حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رودبار در بخش هنر بویژه فیلم سازی بسیار بالا است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

وی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران گسترده‌ترین مرکز آموزش سینما در کشور است، افزود: این مرکز برای دوره آموزشی ۷ ماهه فیلمسازی هنرجو می‌پذیرد و ۱۹ آبان آزمون ورودی این دوره برگزار می‌شود.

 

 

 

مدیر انجمن سینما جوانان رودبار با اشاره برگزاری رایگان دوره فیلم سازی، بیان کرد: در این دوره علاقمندان هنر هفتم ضمن آموزش دروس عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدا برداری و صداگذاری و کارگاه‌های فیلمسازی مستند، داستانی و تجربه گرا از حمایت انجمن برای تولید فیلم برخوردار می‌شوند.

 

 

 

حیدری با بیان اینکه به برترین‌های این دوره مدرک بین المللی فیلمسازی اعطا می‌شود، گفت: علاقمندان در شهرستان رودبار تا ۱۵ آبان فرصت دارند تا با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوانان رودبار واقع در خلیل آباد مجتمع فرهنگی سینمایی (سینما زیتون) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

 

وی با اشاره به پیگیری‌های دفتر در خصوص کاهش هزینه‌های دوره فیلمسازی در شهرستان رودبار افزود: با پیشنهاد مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و موافقت معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور دوره فیلمسازی در ۲۰ شهر کشور از جمله شهرستان رودبار برای کشف استعداد فیلمسازی رایگان است این در حالیست که قبل از این هزینه این دوره در شهرستان رودبار ۲۵ میلیون ریال بوده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار