طبق اعلام معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان مشخص شد؛

ملاک معافیت از سربازی

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 9 اکتبر 2023 | 16:19 ب.ظ
ملاک معافیت از سربازی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان در خصوص معافیت سرباز قهرمان گفت: بر اساس قانون نفرات برتر مسابقات المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: […]

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان در خصوص معافیت سرباز قهرمان گفت: بر اساس قانون نفرات برتر مسابقات المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس قانون نفرات برتر مسابقات المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک می‌توانند از معافیت سربازی بهره‌مند شوند.

وی افزود: ورزشکارانی که در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک به خاطر همدردی با مردم مظلوم فلسطین و عدم رسمیت رژیم غاصب صهیونیستی از مسابقه با ورزشکاران آنان خودداری می‌کنند و امکان قهرمانی این ورزشکاران وجود داشته به خاطر ارج نهادن به تصمیم این افراد در صورت ارسال درخواست وزارت ورزش و تایید ستاد کل نیروهای مسلح در شمول تسهیلات مربوطه قرار می‌گیرند.

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش و ایتا به نشانی @khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار