فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف 700 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 26 آگوست 2023 | 14:44 ب.ظ
کشف 700 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در رودبار رودبار ایستگاه آخر محموله قاچاق فرمانده انتظامي رودبار گفت: در بازرسي از يك دستگاه خودرو سواري سمند در اين شهرستان، 700 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالي کشور قلمداد كرد و اظهار […]

رودبار ایستگاه آخر محموله قاچاق

فرمانده انتظامي رودبار گفت: در بازرسي از يك دستگاه خودرو سواري سمند در اين شهرستان، 700 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالي کشور قلمداد كرد و اظهار داشت: پليس در برخورد فعاليت‌هاي اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وي در ادامه گفت: ماموران یگان امداد رودبار حين گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه خودرو سواري سمند تاكسي كه از مسير جنوب به شمال در حال حركت بود، مشکوک شده و براي بررسي آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 700 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق در بازرسي از اين خودرو خبر داد و اذعان داشت: در اين رابطه متهم 52 ساله براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه محموله قاچاق به اداره تعزيرات حكومتي تحويل داده شد افزود: كارشناسان ارزش اين كشفيات را 2 ميليارد ريال برآورد كردند.

سرهنگ روشن‌قلب در پايان خاطرنشان كرد: مبارزه با قاچاق كالا و ارز از اولويت‌هاي اصلي مجموعه انتظامي است و پليس با جديت با هرگونه قانون‌شكني و اخلال در بازار برخورد مي‌كند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار