اشکان گوهری رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان رودبار؛

پل سفیدرود رودبار با ۶۰ درصد پیشرفت در حال احداث است

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 22 آگوست 2023 | 23:14 ب.ظ
پل سفیدرود رودبار با ۶۰ درصد پیشرفت در حال احداث است پل سفیدرود رودبار با دو دهنه 40 و50 متری توسط اداره کل راه وشهرسازی در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آن به 60 درصد رسیده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، اشکان گوهری رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان رودبار در بازدید معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گيلان و فرماندار شهرستان رودبار از […]
پل سفیدرود رودبار با دو دهنه 40 و50 متری توسط اداره کل راه وشهرسازی در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آن به 60 درصد رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، اشکان گوهری رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان رودبار در بازدید معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گيلان و فرماندار شهرستان رودبار از عملیات ساخت پل سفیدرود این شهرستان گفت: پل سفیدرود رودبار با دو دهنه 40 و50 متری توسط اداره کل راه وشهرسازی در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آن به 60 درصد رسیده است.
وی افزود: این پل، از پروژه های دارای اولویت استان است که منجیل را به شهر گيلوان و شهرستان طارم در استان زنجان متصل مي كند و با اتمام آن علاوه بر کوتاه شدن مسیر دسترسی از ایجاد اختلال در تردد شهروندان در منطقه نیز جلوگیری می شود و در حال حاضر عملیات اجرایی آن در دو سايت محل پروژه و كارخانه سوله سازي در حال ساخت است.

طرح ساماندهی جاده ساحلی شهر رودبار از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.این پروژه با پيشرفت فيزيكي 94 درصد بخش غربي و شرقي شهر رودبار را از روي رودخانه سفيدرود به يكديگر متصل مي كند و داراي يك دهانه پل به طول 80 متر با سازه فلزي قوسي در حال انجام است.
گوهري رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان رودبار در ادامه گزارشي از روند اجراي پروژه ها از شروع تا كنون و همچنين برنامه هاي اين اداره در تكميل پروژه ها ارائه كرد و به بيان مشكلات و موانع پيش روي اجراي پروژه ها پرداخت. در اين بازديد مقرر شد پيگيري و مساعدت ها و تسهيل لازم از مبادي ذيربط براي رفع موانع اجراي پروژه از طريق معاونت امور عمراني استانداري و فرماندار شهرستان رودبار صورت گيرد.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار