سرهنگ عیسی روشن قلب خبر داد؛

۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان رودبار پلمپ شد

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 آگوست 2023 | 14:32 ب.ظ
۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان رودبار پلمپ شد فرمانده انتظامی رودبار از بازدید 35 واحد صنفی و پلمب 7 قلیانسرای متخلف به دلیل تجمع قماربازان و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اصناف طی 3 روز گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ، به تلاشهای شبانه‌روزی کارکنان انتظامی […]

فرمانده انتظامی رودبار از بازدید 35 واحد صنفی و پلمب 7 قلیانسرای متخلف به دلیل تجمع قماربازان و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اصناف طی 3 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ، به تلاشهای شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری میشود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء میدهد.

وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازديد از واحدهای صنفی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به بازدید از 35 واحد صنفی در سطح حوزه استحفاظي شهرستان رودبار طي 3 روز گذشته، تصريح کرد: در این رابطه 7 واحد صنفي قلیان‌سرا به دلیل تجمع قماربازان و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به اصناف برابر مفاد 27 و 28 قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی در پایان از معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار