نشست صمیمی مسئولین با مردم هرزویل

تاریخ انتشار: دوشنبه 5 فوریه 2018 | 11:00 ق.ظ
نشست صمیمی مسئولین با مردم هرزویل   نشست صمیمی مسئولین با مردم هرزویل درفک خبر : به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر ، نشست صمیمی مسئولین با مردم هرزویل شب گذشته باحضور امام جمعه منجیل ، فرماندار  ، روسای ادارات و نهادهای شهرستان رودبار و شهر منجیل ، شهردار و اعضای شورای اسلامی منجیل و مردم در مسجد شهرک رسالت […]
نشست صمیمی مسئولین با مردم هرزویل

درفک خبر : به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر ، نشست صمیمی مسئولین با مردم هرزویل شب گذشته باحضور امام جمعه منجیل ، فرماندار  ، روسای ادارات و نهادهای شهرستان رودبار و شهر منجیل ، شهردار و اعضای شورای اسلامی منجیل و مردم در مسجد شهرک رسالت منجیلبرگزار گردید . در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و خیرمقدم به حضار ، حاج آقا خضری امام جمعه منجیل در مورد انقلاب اسلامی و حضرت فاطمه زهرا (س) بیاناتی را ایراد نمودند و سپس مشکلات منطقه توسط یکی از اهالی مطرح گردید و پس از آن فرماندار توضیحات لازم را ابراز نمودند و در پایان جناب آقای عبدالهی رئیس شورای اسلامی گزارش فعالیت های انجام شده تاکنون و همچنین پیگیری مشکلات را ابراز نمودند
فرماندار در نشست صمیمی با مردم هرزویل منجیل با برشمردن مشکلات متعدد شهرمنجیل گفت: اگر همه اعتبارات استان را به این شهر بیاوریم باز هم نمی توان تمام مطالبات و خواسته ها را محقق کرد، اما براساس اولویت بندی نسبت به ارائه خدمات و حل مشکلات تلاش می کنیم.
اسماعیل میرغضنفری افزود: اندک مراجعه به تاریخ گذشته نشان می دهد چه میزان انقلاب و نظام اسلامی و دولتهای مختلف از جمله دولت تدبیر و امید برای عمران و سازندگی اقدام و تلاش کرده اند اگرچه حجم عظیمی از مشکلات همچنان باقیست.
فرماندار با اشاره به ارتباطات سریع و آنی از طریق رسانه ها و نقش فضای مجازی در این امر گفت: مگر می شود از محدودیت ها و تنگناهای بودجه ای خبر نداشته باشیم و ندانیم که چه مشکلات و گرفتاریهایی از ناحیه دشمنان قسم خورده داریم، باید صبوری کرد و با کار و همدلی و همراهی گام های بلند توسعه کشورمان را تسریع کرد.
وی تاکید کرد: محدودیت های شدید اعتباری در دو سال گذشته مضایقی را برایمان ایجاد کرده است اما موجب نشده است دست روی دست بگذاریم و کاری انجام ندهیم بلکه با بهره گیری از تمام ظرفیتها و قابلیتهایی که دولت بستر آن را ایجاد نموده است خدماتی را تقدیم مردم کرده ایم که شاید در تاریخ شهرستان رودبار ندیده ایم.
فرماندار افزود: افتتاح ۳۹۸ طرح و پروژه عام المنفعه شهرستان رودبار با ۵۴۹ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال هزینه که برای ۴۶۶ نفرفرصت شغلی فراهم کرده باشد شاید کم سابقه باشد بویژه آنکه مردمان صبور، قانع و همراه انقلاب و نظام و دولت در ۲۷ روستای دور و نزدیک به میمنت دهه فجر از نعمت گاز برخوردار شده باشند که نیمی از پروژه های گازرسانی استان را شامل شود.
میرغضنفری خاطر نشان کرد: با پیگیریهای جدی نمایندگان دولت و مردم رودبار درسال گذشته بیش از ۵۰ درصد آسفالت راه های روستاییگیلان به رودبار اختصاص یافت اما شاخص پایین جمیعت شهرستان که در توزیع اعتبارات لحاظ می گردد برای ما محدودیت اجرا کرده است.
وی افزود: سال ۶۹ رودبار ۱۳۴ هزار نفر جمعیت داشت اما الان ۹۴ هزار نفر جمعیت داریم که این امر موجب شده است میزان بودجه و اعتبار در مقایسه با برخی شهرستان هایی که از نظر وسعت جغرافیایی یک چهارم شهرستان ما نیستند کمتر باشد.
فرماندار صعب العبور بودن بخش های سه گانه که خدمات رسانی را با مشکل مواجه می کند و عبور آزاد راه، راه آهن و خط انتقال نفت و گاز که از پروژه های ملی هستند و رعایت حرایم قانونی را ضروری کرده است را از دیگر محدودیتهایی دانست که در شهرستان وجود دارد.
فرماندار با بیان اینکه از روز نخست خدمت در شهرستان با خودم عهد کردم هر آنچه در توانم هست برای توسعه و عمران شهرستان و خدمت صادقانه به مردم انجام دهم و وارد حاشیه نشوم تصریح کرد: علیرغم تمام سخنهایی که در فضای مجازی مطرح می کنند و می خواهند ما را از مسیر اصلی خدمت خارج کنند تلاش کردم من و همکارانم و مدیران ادارات درگیر این حاشیه ها نشویم و به رسالت خدمت رسانی خود بپردایم که در این راه مهم به همکاری و صبوری مردم نجیب نیاز داریم.
وی یادآور شد: اگر همراهی مردم نباشد هیچ کار و پیشرفتی صورت نمی گیرد؛ همانطور که مردم در پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی نقش اساسی و موثر داشتند امروز هم برای تداوم انقلاب و ادامه مسیر آن، به نقش آفرینی و همکاری و همیاریشان نیاز هست.
میرغضنفری با بیان اینکه اهل قول دادن نیستیم، با مردم صادق بوده آن چیزی که در توانمان هست انجام میدهیم و آنچه در توانمان نباشد صادقانه به مردم می گوییم افزود: بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری نباید نگرانی را به جامعه منتقل کنیم ولی مطمئن باشید نظام لحظه ای از مردم غفلت نمی کند زیرا مردم پشتوانه اصلی نظام هستند.منجیل خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار