علیرضا جهانبخش در جمع نخبگان ورزشی کمیته امداد گیلان:

برای شکوفایی استعداد جوانان گیلانی از هر کمکی که بتوانم دریغ نخواهم کرد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 4 جولای 2023 | 09:13 ق.ظ
برای شکوفایی استعداد جوانان گیلانی از هر کمکی که بتوانم دریغ نخواهم کرد علیرضا جهانبخش «ستاره فوتبال ایران» با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، با جمعی از نخبگان ورزشی این نهاد دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علیرضا جهانبخش با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان ورزشی کمیته امداد، گفت: از اینکه در جمع جوانان مستعدی هستم که […]

علیرضا جهانبخش «ستاره فوتبال ایران» با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، با جمعی از نخبگان ورزشی این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علیرضا جهانبخش با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان ورزشی کمیته امداد، گفت: از اینکه در جمع جوانان مستعدی هستم که در شرایط سخت زندگی توانستند در مسیر اهداف‌شان گام بردارند، بسیار خرسندم.

 

جهانبخش با بیان اینکه خانواده و شرایط موجود نباید برایتان زیاد مهم باشد، افزود: اگر به خودتان و استعدادهایتان باور و ایمان داشته باشید، در هر کاری که در نظر دارید، می‌توانید موفق شوید.

 

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: مسیر زندگی همواره سختی و دشواری دارد، اما نباید ناامید شد و برای دستیابی به هدف نباید تلاش خود را متوقف کرد.

 

جهانبخش، توکل بر خدا را عامل دیگر دستیابی به موفقیت عنوان کرد و گفت: ارتباط با خدا و تقویت اعتقادات‌تان را فراموش نکنید و استمرار دهید.

 

وی، با تأکید بر مراقبت از خود و شخصیت اجتماعی، تصریح کرد: انتخاب اطرافیان و دوستان بسیار برای رسیدن به اهداف و موفقیت مهم است.

 

بازیکن تیم فوتبال فاینورد روتردام هلند، در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای افراد حاضر، گفت: با افتخار خود را گیلانی میدانم و برای شکوفایی استعداد این عزیزان و رسیدن به اهداف جوانان گیلانی که بسیار با استعداد هستند، هر کمکی که بتوانم دریغ نخواهم کرد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار